به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جلسه هماهنگی بازرسان باشگاه های ورزشی شهرستان اهواز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.


در این نشست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: باشگاه ها بخش مهم و جدایی ناپذیر از ساختار ورزش هستند و باید به سرمایه گذاری در ورزش که یکی از مهم ترین مولفه های بازدارندگی از آسیب های اجتماعی، فرهنگی و بزهکاری ها است، احترام گذاشت.


ابراهیم نصیری افزود: سرمایه گذاران بخش ورزشی در حوزه پیشگیری و درمان جسمی و روحی روانی جامعه و ارتقای سطح سلامتی در خاکریز اول دفاع کنار مدافعان سلامت هستند.


او با توصیه به بازرسان امور باشگاه ها گفت: ضرورت دارد بازرسین در ارتقا دانش افزایی و ارایه الگوهای صحیح باشگاه داری، مربیگری و آموزشی نقش موثری داشته باشند و در صورت برخورد با مواردی که با مقررات مغایرت دارد، با جدیت و کار ارشادی اقدام کنند.


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: از بازرسین درخواست دارم چنانچه تخلف باشگاه ها محرز است با ارایه گزارش شرایط را برای برخورد قانونی متناسب فراهم آورید.


نصیری بیان کرد: باشگاه داران در ایجاد اشتغال و درآمد ناخالص ملی نقش ارزنده دارند و این امر بسیار مهم و حایز اهمیت است.


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، در پایان با درخواست از باشگاه های بدون مجوز، اضافه کرد: از باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند درخواست داریم تا به قانون احترام گذاشته و پیگیر اخذ مجوز باشند تا از خدمات متنوع اداره کل ورزش و جوانان بهرمند شوند.