به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سعید زرندی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی وزارت صمت در ارتباط با افتتاح پروژه های صنعتی گفت: در مجموعه وزارت صمت در قالب افتتاح هفتگی طرح های مهم کشور را داریم که در قالب «پویش تولید، تداوم امید» به صورت هفتگی هر پنجشنبه برگزار میشود.


وی ادامه داد: این هفته پنجمین هفته افتتاح طرح ها است که تاکنون در استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان و فارس سه طرح با هزینه ای بالغ بر پنج هزار 880هزار میلیارد تومان در حال افتتاح است. یکی از این طرح ها به نام «شهدینه آران هشت بهشت» در اصفهان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: 200 طرح بزرگ با هزینه ای بالغ بر 170هزار میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد. تا کنون در این پنج هفته نزدیک به 12هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بهره برداری شده است .


وی با اشاره به تغییرات مورد نیاز ستاد تسهیل گفت: قانونی که ستاد تسهیل دیده براساس قانون رفع منافع تولید لازم اجرا است و دستگاه ها باید رعایت کنند. به نظر میرسد ستاد تسهیل باید در مصوبات که در ستاد دارند؛ خانه های صنعت را به عنوان دبیرخانه این موضع در نظر بگیرند تا مصوبات بررسی شود.