به گزارش گروه سیاسی برنا، «احمد مازنی» نماینده تهران در مجلس یازدهم در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛ نمایندگان مخالف تاجگردون و در راس آن ها یکی از مدعیان عدالت خواهی فقط برخورد سیاسی کردند، تاجگردون متهم به اتهاماتی بود که در مراجع چهارگانه، شورای نگهبان، شعبه مربوط و کمیته تحقیق و تفحص رد شده بود، بنا بر این رای گیری خلاف قانون و خلاف رویه جاری در ده دوره مجلس شورای اسلامی بود، بزرگان کشور و عقلاء اصول گرا در مقابل این بدعت نباید سکوت کنند، صد البته جریان اصلاحات که یکی از نامزدهای مورد حمایتش را از مجلس اخراج کردند باید از حق او و مردم حوزه انتخابیه اش دفاع کند.


درست است که ساختار حزبی نداریم اما همین جبهه نیم بندی که بنام جبهه اصلاحات وجود دارد نباید در مقابل چنین رفتاری سکوت کند و یا به نوعی با آن ها هم صدا شود. این مدعیان بی هنر تا خرخره غرق فسادند، هم فساد سیاسی و هم اقتصادی، یقینا رفتارشان با تاجگردون بر اساس اتهامات مطرح شده نبود چرا که اگر چنین بود گزارش کمیته تحقیق و تفحص خودشان همه اتهامات را رد کرده بود، این ها فقط برای ایجاد رعب در مخالفان و ساکت کردن معدود نمایندگان مستقل و تقریبا اصلاح طلب و خالی کردن کمیسیون برنامه و بودجه از نامحرم و بالاخره گرایش سیاسی تاجگردون با ایشان برخورد کردند.


اگر امروز سران اصلاحات و عقلاء اصول گرا سکوت کنند فردا نوبت خودشان است و نوبت مردم بی پناهی که از قدرت لابی گری تاجگردون برخوردار نیستند! مگر اتهامات ناروایی که این روزها با هر بهانه ای علیه بزرگان اصلاحات و یاران امام در رسانه های بیت المال خور می نویسند نمی بینید؟