به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه ماده 18 استان ، شهرستانها و مناطق گفت: در راستای ساماندهی سرویس مدارس و کاهش مسائل موجود در ایاب و ذهاب دانش آموزان، جلسه کارگروه ماده 18 در شهرستان ها و مناطق برگزار شده است.


وی افزود: برای معرفی شرکتهای دارای صلاحیت، جلسه ای با شهرداریها برگزار شد که 22 شرکت مورد تائید توسط شهرداریها در سطح استان جهت ارائه خدمات سرویس مدارس شهری معرفی شدند.


دادی زاده ادامه داد: پیش بینی می شود در سال جاری و در حوزه شهری بیش از 18 هزار و 690 و در حوزه روستائی بیش از 11 هزار و 375 دانش آموز از سرویس مدارس استفاده کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: بیشترین آمار سرویس مدارس در شهرستان بندرعباس است که پیش بینی بیش از شش هزار نفر برای شهر و پنج هزار و 160 دانش آموز نیز در مدارس روستایی از سرویس مدارس استفاده کنند.


دادی زاده خاطر نشان کرد: مکاتبه با فرماندارن شهرستانها و مناطق در خصوص تامین سرویسهای ایاب و ذهاب دانش آموزی در حوزه روستایی صورت گرفته است و اداره کل راهداری نیز نسبت به معرفی شرکت های سرویس مدارس روستایی، پیگیری های لازم را انجام دهد.