محمد صادقی، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: به دعوت افشین پیروانی در تمرین حضور پیدا کردم تا دیداری با کادر فنی و بازیکنان تیم داشته باشم و از نزدیک تلاش آنها را ببینم. در مجموع این گونه مراسم ها و این که نسل جدید پرسپولیس با پیشکسوتان آشناتر از قبل شوند، حرکت قشنگی است که جای تقدیر دارد.


او در مورد شرایط فنی پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس از نظر فنی شرایط و اوضاع خوبی دارد، نشانه اش هم این است که امسال هم با اقتدار موفق شده اند بار دیگر قهرمان شده و با اختلاف امتیاز قابل توجه هفته های متوالی را در صدر جدول حضور داشته باشند. عملکرد یحیی گل محمدی هم در این فصل بی نظیر بوده و توانسته در پرسپولیس به عنوان سرمربی شرایط خوبی را داشته باشد. بزرگترین نگرانی برای پرسپولیس مشکلات اقتصادی و مالی است که امیدوارم راهکاری برای حل آن از سوی مسئولان اتخاذ شود.


این پیشکسوت پرسپولیس راز تداوم موفقیت این تیم در فصل های بعد و همین طور لیگ قهرمانان آسیا را حفظ اسکلت و شاکله اصلی تیم می داند و ادامه می گوید:پرسپولیس باید ضمن حفظ ستاره های فعلی خود در یکی دو پست تیم را با جذب بازیکن جدید تقویت کند، اگر این اتفاق رخ بدهد، می توان امیدوار بود که این تیم بتواند در سال های آینده هم موفقیت های چند فصل اخیرش را تکرار کند و بتواند در آسیا هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.


صادقی که سابقه بازی پاس، پرسپولیس و شاهین و حضور در جام جهانی 1978 با تیم ملی را در کارنامه فوتبالی خود دارد، با اشاره به شرایط خاص و سختی که بر فوتبال ما در عرصه ملی حاکم است، تصریح کرد:شرایط فدراسیون نامشخص است و این اصلا اتفاق خوب و جالبی برای فوتبال ایران نیست. ما در مسیر حضور در جام جهانی چالش و شرایط خاصی داریم و من فکر می کنم اسکوچیچ و همکارانش با توجه به برخی ابهامات در عرصه مدیریتی در فدراسیون شرایط سختی را برای تمرکز روی مسائل فنی دارند و این موضوع می تواند لطماتی را برای فوتبال ما در عرصه ملی همراه داشته باشد. 3/5