به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می کند فردا یکشنبه 30 شهریور ماه میزبان فوق تخصص مغز و اعصاب بوده و موضوع آثار کرونا بر مغز و اعصاب را مرور خواهد کرد و پزشک متخصص طب ایرانی با پرسش و پاسخ به مخاطبین در برنامه حضور خواهد یافت.


همچنین در روز دوشنبه 31 شهریورماه دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با موضوع آخرین یافته ها در مورد کرونا و همچنین پزشک فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع پولیپ و پیشگیری سرطان روده مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.


«طبیب» همچنین در روز سه شنبه 1 مهرماه پذیرای فوق تخصص ریه رییس بیمارستان رسول اکرم با موضوع کرونا در طبیب حضور خواهد یافت.


برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه 2 مهرماه میزبان متخصص طب ایرانیبا موضوع زندگی به سبک طب ایرانی خواهد بود.


بخش معرفی دمنوش ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.


این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته های مختلف پزشکی می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.


«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 11 صبح به مدت 60 دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می شود.