به گزارش برنا از اراک، رسول خطیبی افزود : من با آلومینیوم قرارداد دارم، بحث های به وجود آمده حاشیه ای بیش نبود.


خطیبی در ادامه اظهار داشت : برای بودجه امسال هیأت مدیره باشگاه باید تصمیم می گرفت و مجمع کارخانه باید آن را تصویب می کرد. بودجه تقریبا در حدود 45 میلیارد است که برای فصل اول خوب است و ان شاءالله از این هفته تمرینات را شروع می کنیم.


وی اظهار داشت : هواداران نگران بودند اما من می دانستم که بودجه باید تصویب شود. سهامداران مجمع را برگزار کردند و بعد از آن به ما اعلام کردند کار را جلو ببرید. ان شاءالله از این هفته تمرینات شروع می شود و تیم با قدرتی را راهی مسابقات خواهیم کرد.


سرمربی تیم فوتبال آلو مینیوم اراک گفت : از نقل و انتقالات عقب نمانده ایم. بازیکنان خودم را که می توانند در لیگ برتر کمک کنند حفظ می کنیم. نمی خواهیم مثل بعضی تیم ها شلوغ کنیم. فکر می کنم جزو سه تیم جوان لیگ برتر هستیم.


خطیبی در خصوص پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال گفت : صحبت جدی نشده بود و فقط در حد حرف بود که فقط در بازی های آسیایی کمک کنم اما من با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و نمی توانستم این کار را انجام بدهم. با خود من صحبتی نشده بود، اما از طریق دوستانم پیام داده بودند، اگر قرارداد نداشتم می توانستم این کار را انجام بدهم اما با آلومینیوم اراک قرارداد داشتم.