به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های پرسپولیس و الدحیل در یکی از حساسترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.


در نیمه اول بیشتر این پرسپولیس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی صاحب دو، سه موقعیت خطرناک شد اما از این موقعیت ها سودی نبرد. در دقایق پایانی این نیمه الدحیل بود که کمی جلو کشید و یکی، دو موقعیت هم ایجاد کرد که درخشش حامد لک مانع فرو ریختن دروازه قرمزها شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافته و دو تیم برای رسیدن به پیروزی چشم به نیمه دوم بدوزند.


(تصویر شماره 3)


نیمه دوم را هر دو تیم با تحرک تر آغاز کردند و فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما قفل دروازه ها گویی گشودنی نبود تا این که در دقیقه 58 داور برای الدحیل اعلام پنالتی کرد.


ارسال المعز علی برای ادمیلسون جونیوز با خراب شدن شجاع خلیل زاده روی این بازیکن برزیلی همراه شد و داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. المعز علی، کاپیتان الدحیل، در دقیقه 60 پشت این توپ ایستاد و با ضربه ای قاطع دروازه پرسپولیس را باز کرد تا کار برای نماینده کشورمان دشوار شود.


در دقیقه 64 پرسپولیس تا یک قدمی گل مساوی پیش رفت ولی با خوش شانسی دروازه الدحیل بسته ماند. شوت رسن با دفع ناقص دروازه بان قطری مواجه شد اما آل کثیر در شرایطی نامتعادل نتوانست دروازه خالی میزبان را باز کند.


یحیی برای این که تیمش بازنده نباید دو تعویض همزمان انجام داد و نورالهی و رمضانی را به میدان فرستاد تا کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد.


هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم فشار حملات پرسپولیس افزایش می یافت اما حمله وران این تیم کمی عجول نشان می دادند و الدحیلی ها هم با ایجاد جنگ روانی سعی داشتند از تک گل خود محافظت کنند.


در دقیقه 2+90 در یک صحنه درون محوطه جریمه الدحیل ابتدا تعادل آرمان رمضانی به هم خورد و سپس توپ به دستان المعز علی برخورد کرد اما در هیچ یک از این دو صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


در ادامه هم اتفاقی رخ نداد تا پرسپولیس با شکست در این دیدار صدر جدول را از دست داده و کار صعودش به روز آخر کشیده شود.


شجاع خلیل زاده (پرسپولیس) لوئیز جونیور، رامین رضائیان، محمد احمد البکری (الدحیل) در این بازی از داور سریلانکایی کارت زرد گرفتند.


پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی (72- امید عالیشاه)، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا (72- علی شجاعی)، میلاد سرلک (65- احمد نورالهی)، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر (65- آرمان رمضانی)


سرمربی: یحیی گل محمدی


الدحیل قطر: محمد احمد البکری، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، سلطان البریک، رامین رضائیان، لوئیز جونیور، کریم بوضیاف (75- خالد محمد)، عبدالله الاحرق، ادمیلسون جونیور (75- اسماعیل محمد)، دودو (68- محمد مونتاری)، المعز علی


سرمربی: ولید الرکراکی