به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید آذری امروز با تشریح شرایط تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: اردوی تیم در تهران آغاز شده و طی امروز و روز گذشته پاتوسی، کولی بالی، مریدی و نیک نفس به اردوی تیم اضافه شده اند.


او با بیان اینکه دو اردوی دیگر نیز در کرج و اصفهان برنامه ریزی شده است، گفت: از روزی که به فولاد آمده ام با حواشی و حاشیه سازان مقابله کردم و در ادامه نیز مقابله خواهم کرد. فکر می کنم بعضی ها نمی توانند موفقیت فولاد را ببینند، لذا جلوی همه آن هایی که سنگ جلوی تیم فولاد بگذارند، خواهم ایستاد و نمی گذارم که حق تیم پایمال شود.


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره نقل و انتقالاتی تیم نیز افزود: همان اول گفتم تیم گردن کلفتی می بندیم و اکنون نیز همین جمله را می گویم، بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد اما طبق ملاحظاتی آن ها را به وقتش اعلام خواهیم کرد و هواداران بدانند که فکر ما این است تا یک تیم گردن کلفت و چغر راهی لیگ کنیم، مطمین باشید که هواداران در پایان نقل و انتقالات از وضعیت تیم بسیار راضی خواهند شد.


آذری در پایان بیان کرد: من سیاست کاری خاص خودم را دارم، در فصل نقل و انتقالات اسیر حاشیه و جنجال نمی شوم. آهسته و پیوسته قدم بر می دارم و وسواس خاصی در جذب بازیکنان درام تا بتوانیم بهترین گزینه ها را برای تیم برگزینیم. اینگونه نخواهد بود درگیر حواشی شوم و رقم های هنگفت که کاذب هستند را بدهم، قطعا به هیچ وجه اصولم را زیر پا نخواهم گذاشت.