یگانه علی اکبری نخبه جوان با حضور درخبرگزاری برنا از رویاها و اشتیاقش به ادبیات گفتکرونا چیزهایی را که فراموش کردیم به یادمان آورد/ تجربه معلمی است که اول سوال می کند و بعد درس می دهد!
یگانه علی اکبری شاعر جوان 19 ساله ای است که با ادبیات از سن 7 سالگی آشنا شده است. او که امروز در رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی تحصیل می کند، باحضور در تحریریه خبرگزاری برنا از عشق به خدا، ادبیات داستانی، شعر کهن، علاقه به حیوانات و تعلق خاطرش به محیط زیست می گوید. یگانه عاشق مولاناست و امیدوار به آینده تا شمسی به زندگی اش قدم بگذارد و به او نگاهی نو ببخشد.


«87متر»عیاری سرانجام روی آنتن می رود
صبح سینما: مجموعه تلویزیونی «87متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری بزودی در 40 قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن شبکه اول سیما می رود.


محمدقاصد اشرفی:اگر امکانش بود بسیاری از سینماها تا امروز تغییر کاربری داده بودند
محمدقاصد اشرفی با اشاره به شرایط ایجاد شده برای سینما در روزهای کرونا تأکید کرد که اگر امکانش بود بسیاری از سینماها تا امروز تغییر کاربری داده بودند.


چهره ها و اخبار فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛حمایت عجیب یکتا ناصر از شوهرش در مقابل سعید راد/ تولد خسرو آواز ایران/ سعید راد برای "دل" دل دل نکرد/ الهام چرخنده از بازگشت خبر داد/ سام درخشانی باز پدر شد
بی تردید هفته گذشته 80 سالگی محمدرضا شجریان مهم ترین خبر در حوزه فرهنگ و هنر بود چرا که شناسنامه موسیقی و آواز ایران این قدرت را دارد که در روز تولدش نیز بیش از دیگران بدرخشد.


تاثیری که کرونا بر وضعیت تولیدات سینمایی گذاشت؛کرونا قاتل جان سینما؟/ عایدی نا مرغوب سینما از اکران آنلاین!
با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث افت در ساخت فیلم ها شده است اما تهیه کنندگان و کارگردانان سعی بر این دارند تا از اکران آنلاین صرف نظر کنند و فیلم ها را در سینما روی پرده ببرند ولی با این کار نمی توان درباره میزان فروش فیلم ها در سینما تصور روشنی داشت.


در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما؛زنانی که توسط همسرشان معتاد می شوند/ مردانی که توسط اقوامشان معتاد می شوند/ فرزندانی که توسط والدین معتاد می شوند در "شکلات تلخ"
برنامه شکلات تلخ در چند هفته اخیر موضوع اعتیاد را از چند جنبه مورد بررسی قرار داد و قرار است در برنامه روز شنبه درمانگری، اعتیاد از سمت اقوام نزدیک و ... را با حضور کارشناسان و آسیب دیدگان بررسی کند.


توکلی فیلم پلیسی می سازد
با اتمام فیلمبرداری «کارتن خواب» مراحل فنی آن آغاز شد.