به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تفاهمنامه های تامین زمین، ساخت مسکن برای 2 هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای یک هزار و 200 ایثارگر، ساماندهی گلزارهای زیر 10 مزاری مطهر شهدا در سفر سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به کرمان، به امضای معاون رئیس جمهور و استاندار کرمان رسید.


استاندار کرمان در جریان انعقاد این تفاهم نامه با درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت عنوان کرد: دفاع مقدس، هویت اسلامی، انسانی و فرهنگی ملت ما را نشان داد.


محمدجواد فدائی با اشاره به دوازدهمین سفر استانی رئیس سازمان بنیاد شهید به کرمان بیان داشت: قرار است اقدامات خوبی برای خدمت به خانواده ایثارگران آغاز شود، دو تفاهمنامه برای کمک به حل مشکل مسکن و اشتغال فرزندان عزیز ایثارگران خواهیم داشت.


استاندار کرمان خطاب به مدیران و کسانی که در این تفاهمنامه سهم دارند، گفت: این تفاهمنامه وقتی محقق می شود که اعتقاد داشته و باور کنیم که وظیفه ما خدمت و رسیدگی به مشکلات خانواده ایثارگران است.


فدائی افزود: برای افزایش این باور، توجه به جایگاه ویژه خانواده محترم ایثارگران اهمیت دارد، رزمندگان؛ شجاعت، شهامت و دلسوزی بیشتری نسبت به دیگران برای حفظ اسلام، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی داشتند و این یک مزیت برای آنهاست.


استاندار کرمان تصریح کرد: ایثارگران و رزمندگان ما توفیق رزم در راه اسلام و شهادت داشتند، لذا جایگاه والایی دارند و این جایگاه موجب می شود که ما وظیفه خدمت به آنها را داشته باشیم.


دکتر فدائی ابراز داشت: ایثارگران و رزمندگان الگویی هستند که چگونه باید از اسلام، انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم، تهدیدات دشمن ادامه دارد و باز هم هستند دشمنانی که اسلام و نظام را تهدید می کنند، الگوی ما در دفاع این شهدا و رزمندگان هستند و این الگوها را باید زنده نگه داریم.