به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:


رییس جمهوری:


وزارت صمت در خط مقدم جنگ اقتصادی است/ باید آدرس درست به مردم بدهیم که چرا این مشکلات وجود دارد/جنگ اقتصادی از سال 97 شروع شد


رئیس جمهور با قدردانی از رای قاطع نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی صمت تاکید کرد که این وزارتخانه امروز با بر دوش داشتن مسوولیت سنگین تامین کالاهای اساسی و ضروری و پیشبرد روند تولید، در خط مقدم جنگ اقتصادی است.


///


یک چهره اصول گرا:


شانس فتاح برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پایین است/ اصلاح طلبانی مانند ستاری، تایید صلاحیت می شوند/ بعید می دانم جریانی آخوندی را قبول داشته باشد


یک چهره اصول گرا گفت: در رابطه با فتاح می توان گفت که با توجه به رفتارهای اخیر وی که به نظر می رسید حرکت تبلیغاتی است، لطمه و آسیب دید که در نهایت شانس فتاح برای پیروزی در انتخابات بسیار کاهش یافت.


///


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:


اسرائیل درگیری میان ارمنستان و آذربایجان را مدیریت می کند/ اگر درگیری ها ادامه داشته باشد هیچ کدام از این دو کشور برنده نمی شوند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل تلاش می کند، نظم منطقه قفقاز مخدوش شود و با ایجاد تنش، آرامش را از مردم منطقه بگیرد.


///


واعظی در گفت و گو با معاون نخست وزیر آذربایجان:


کشور آذربایجان، دوست و برادر ماست و برای تمامیت ارضی آن احترام قائلیم


رئیس دفتر رئیس جمهورتاکید کرد: مواضع جمهوری اسلامی درمورد کشور آذربایجان همیشه روشن و شفاف بوده و همواره تمامیت ارضی این کشور همسایه را به رسمیت شناخته و به آن احترام گذاشته ایم.


///


آذری جهرمی:


مسأله عمومی تحت عنوان اختلال اینترنت وجود ندارد


وزیر ارتباطات گفت: مسأله عمومی تحت عنوان اختلال اینترنت وجود ندارد و در واقع شبکه در حال ارایه خدمات و سرویس دهی است و مشکل خاصی وجود ندارد.


///


اعتبارنامه 10 نماینده مجلس تایید شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه 10 نماینده جدید را تایید کردند.


///


در صحن علنی امروز؛


اعتبارنامه های نمایندگان دهلران و لنجان تصویب شد


اعتبارنامه های رجایی ریزی و علیزاده نمایندگان لنجان و دهلران به تصویب نمایندگان مجلس رسید.


///


زنگنه در صحن علنی:


پارس جنوبی یک افتخار ملی است که هیچ کس نمی تواند آن را به نام خود تمام کند


وزیر نفت گفت: پارس جنوبی را جمهوری اسلامی خلق کرد و محصول تلاش صدها هزار نفر مهندس و مدیر و کارگر است و این افتخار متعلق به کشور بوده که هیچ کس نمی تواند آن را به نام خود تمام کند.


///


«زنگنه» از مجلس کارت زرد گرفت


نمایندگان مجلس امروز توضیحات وزیر نفت درباره علت عدم بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.


///


راه های توسعه همکاری ایران و بلاروس در حوزه انرژی بررسی شد


آخرین وضعیت همکاری های تهران و مینسک در حوزه انرژی و راه های توسعه و تحکیم این همکاری ها در دیدار سفیر ایران و وزیر انرژی بلاروس مورد تبادل نظر قرار گرفت.


///


بررسی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 1400؛


دهقان از لباس نظامی تا کت و شلوار ریاست جمهوری؟


به رغم استقبال نکردن مردم در دوره های پیشین انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدهای نظامی، این بار لباس نظامی ها، عزم خود را برای تکلیف و خدمت جزم کرده اند؛ سردار حسین دهقان از جمله این چهره ها است که برای اولین بار، پا به عرصه رقابت های انتخاباتی، خواهد گذاشته است.


///


بازنده بزرگ نخستین مناظره ترامپ و بایدن مشخص شد!


بازنده بزرگ نخستین مناظره دونالد ترامپ و جو بایدن از نگاه کارشناس شبکه خبری سی ان ان مشخص شد.


///


نیویورک تایمز:


هشدار پامپئو مقام های پنتاگون را شوکه کرد!


روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده هشدار وزیر خارجه آمریکا درباره بستن سفارت این کشور در عراق برخی از مقام های پنتاگون را شوکه کرده است.