به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم ترین رویدادها اشاره می شود.


برنده هفته: پرسپولیس


تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است، موفق شد دو تیم قدرتمند السد قطر و پاختاکور ازبکستان را شکست بدهد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود و در یک قدمی فینال این تورنمنت قرار بگیرد.


(تصویر شماره 3)


بازنده هفته: استقلال


تیم فوتبال استقلال که با شکست الاهلی عربستان توانست به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، در این مرحله با نتیجه دو بر یک مغلوب پاختاکور ازبکستان شد تا فرصت حضور در دور بعدی را از دست بدهد.


(تصویر شماره 4)


سرمربی هفته: یحیی گل محمدی


یحیی گل محمدی بعد از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر، عزم خود را جزم کرده تا به همراه قرمزپوشان عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد و تاکنون به این مهم دست یافته و باعث خوشحالی هواداران شده است.


(تصویر شماره 5)


ستاره هفته: عیسی آل کثیر


عیسی آل کثیر، مهاجم تازه وارد تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشته و با گل هایی که به ثمر رسانده نقش پررنگی در موفقیت های قرمزپوشان داشته است. او نشان داده که هواداران چندان نباید نگران جدایی علی علیپور از تیم خود باشند چرا که عیسی وظیفه گلزنی را به نحو مطلوبی برعهده گرفته است.


(تصویر شماره 6)


تغییرات هفته: باشگاه استقلال


باشگاه استقلال بعد از اتفاقات به وجود آمده در این تیم دچار تغییرات مدیریتی شد و هواداران آبی پوش امیدوار هستند با رفتن احمد سعادتمند روزهای روشنی در انتظار آنها باشد. طرفداران این تیم پرافتخار خواهان حضور قدرتمند استقلال در مسابقات فصل بعد و به ویژه رقابت های لیگ برتر خواهند بود.


(تصویر شماره 7)


دروازه بان هفته: حامد لک


حامد لک، سنگربان جدید تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان جایگزین علیرضا بیرانوند جذب این تیم شد، خیلی زود محبوب هواداران شد و با عملکرد خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا به قلب قرمزپوشان ورود کرده است. لک تاکنون موفق به ثبت 5 کلین شیت شده و فقط در بازی با الدحیل، دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شد.


(تصویر شماره 8)


قهرمان هفته: بایرن مونیخ


تیم فوتبال بایرن مونیح که در ماه های اخیر به کسب قهرمانی های متوالی عادت کرده در دیدار سوپرجام آلمان هم توانست بوروسیا دورتموند را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد تا به روند فوق العاده خود ادامه بدهد.


(تصویر شماره 9)


مصدومیت هفته: علیرضا جهانبخش


علیرضا جهانبخش، ستاره تیم فوتبال برایتون در دقیقه 50 دیدار با منچستریونایتد در جام اتحادیه انگلیس به علت مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا نتواند در ادامه این مسابقه که با حذف برایتون همراه بود به تیمش کمک کند.


(تصویر شماره 10)