به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر قاسم میری علی آباد با اشاره به افزایش آمار مراجعه مبتلایان به کرونا ویروس به بیمارستان بوعلی زاهدان گفت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند شاهد بازگشت وضعیت بحرانی خواهیم بود.


وی بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و افزود: کرونا در پاییز و زمستان خطرناک تر شده است، از مردم تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تاحد ممکن در منزل بمانند و در تجمعات و مراسمات شرکت نکنند.


وی بیان کرد: در حال حاضر کل بیماران بستری شده در بیمارستان بوعلی 44 نفر می باشد که از این تعداد 33 مورد مثبت و 10 مورد مشکوک می باشند2 نفر نیز ترخیص شده اند و افراد پذیرش شده جدید 6 نفر می باشد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و به 16342 نفر رسیده است افزود: تعداد کل بیمارانی که هم اکنون در مراکز درمانی بستری می باشند 188 نفر است که 83 نفر بر اساس آزمایشات صورت گرفته به بیماری کرونا مبتلا می باشند


دکتر میری اظهار کرد: متاسفانه 7 نفر از مبتلایان به کرونا علیرغم دریافت استانداردترین خدمات در بیمارستان های استان جان خود را از دست داده اند و تعداد کل موارد فوت 713 نفر می باشد.