به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پخش کننده های اصلی ایالات متحده این روزها دلم شغولی دوقلوی مشترکی دارند: اکران «واندر وومن 1984» / Wonder Woman 1984 و بازگشایی بازارهای سینمایی شهرهای نیویورک و لس آنجلس.


با وجود این، سینماهای نمایش دهنده آثار مستقل و هنری به پروژه های بزرگ و گران قیمت استودیویی برای رونق دوباره و رقم زدن یک فصل جوایز پربار دیگر نیازی ندارند. در زمان تعطیلی سینماها به دلیل شیوع جهانی کووید نوزده خیلی از فیلم های مستقل روانه نمایش در پایگاه های عرضه مجازی و ویدیوهای درخواستی شدند اما برخی هم مثل «سرزمین خانه به دوشان» / Nomadland پخش از کمپانی سرچ لایت، «پدر» / The Father پخش از سونی پیکچرز کلاسیکس، و «زن جوان خوش آتیه» / Promising Young Woman از فوکس فیچرز برای نمایش در سینماهای اکران محدود کنار گذاشته شده اند؛ فیلم هایی که شانس بسیار بالایی برای درخشش در فصل جوایز 2020 دارند.


البته در این میان، سرویس های ویدیوهای درخواستی و پخش مجازی ای هم هستند که پیش از عرضه خانگی آثار و محصولات شان دوست دارند بعضی عنوان ها را ابتدا روی پرده سینماها بفرستند، از جمله نتفلیکس با فیلم های «منک» / The Mank اثر جدید دیوید فینچر و «بلک باتم ما رِینی» / Ma Rainey’s Black Bottom به کارگردانی جرج سی. وولف یا آمازون و فیلم تحسین شده «یک شب در میامی» / One Night in Miami ساخته رِجینا کینگ.