به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در این شهرستان، اظهار کرد: 6 نفر از افرادی که شب گذشته اقدام به خشونت و ایجاد درگیری در خیابان مهدیه اسلامشهر کرده بودند با تلاش مأموران نیروی انتظامی تا ظهر امروز دستگیر شدند.


او با اشاره به جزئیات حادثه شب گذشته، گفت: در پی درگیری بین 2 گروه از افراد شرور در محدوده دارالسلام که در روز گذشته اتفاق افتاده بود، یک نفر از افراد یکی از گروه ها مورد ضرب و شتم و کتک کاری افراد گروه مقابل قرار گرفته و به شدت کتک می خورد.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: در پی این درگیری و با نیت تلافی کردن و انتقام جویی شب گذشته حوالی ساعت 19 فرد کتک خورده به همراه تعدادی از دوستان خود به محدوده خیابان مهدیه مراجعه و اقدام به عربده کشی و درگیری در محل و خسارت زدن به خودروهای پارک شده در این خیابان می کنند.


سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه در این درگیری سه نفر شهروند مجروح و 8 دستگاه خودرو پارک شده در محل خسارت وارد شده، بیان کرد: در پی وقوع این ناآرامی و با تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مأموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر می شوند که به محض حضور مأموران، افراد شرور از محل متواری شدند.با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و بنا به دستور سردار فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، مأموران پلیس امنیت اسلامشهر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با شناسایی افراد حاضر در درگیری، ضمن هماهنگی با مقام قضایی 3نفر از آن ها را شبانه در مخفی گاه خود دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر یادآور شد: در ادامه تلاش های مأموران نیروی انتظامی و با شناسایی 3 نفر دیگر از اشرار و آشوبگر، مخفیگاه آن ها کشف و در یک عملیات پلیسی ظهر امروز این افراد دستگیر شدند و ادامه عملیات برای دستگیری سایر متهمان این حادثه ادامه دارد.


سرهنگ کرمی با هشدار به افراد آشوبگر و شرور منطقه خاطرنشان کرد: خط قرمز نیروی انتظامی، نظم عمومی و امنیت اجتماعی شهرستان بوده و با کسانی که بخواهند به هر شکلی این امنیت را بر هم بزنند، برخورد قاطعانه می شود. با دستگیری این افراد یک قبضه اسلحه کلاشینکف ، یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.