به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه 8 آبان ماه به همراه اسمعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان و جمعی از مسوولان مربوطه از پروژه بیمارستان 242 تخت خوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) بازدید کرد.


استاندار خوزستان در جریان این بازدید اظهار کرد: این بیمارستان با کمک و مساعدت بنیاد مستضعفان(بنیاد علوی) در حال ساخت می باشد که خوشبختانه تا این لحظه حدود 90 درصد پیشرفت داشته است و در صدد هستیم شرایط اخذ انشعابات آن را هر چه سریع تر فراهم سازیم.


غلامرضا شریعتی افزود: این بیمارستان کاملا استاندارد و آموزشی ساخته شده و تجهیز آن نیز به عهده دولت و وزارت بهداشت و درمان است که امیدواریم تا پایان سال و در عمر دولت به بهره برداری برسد.


در جریان این بازدید تاکید شد با احتساب موانع پیش رو، این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و در اختیار دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان قرار بگیرد.


لازم به ذکر است که این بیمارستان 242 تخت خوابی فوق تخصصی دارای هفت بلوک و از مجهزترین بیمارستان های استان خوزستان و جنوب کشور است که در کنار بیمارستان قدیمی آیت الله طالقانی(ره) در حال احداث است.