به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، مجید برزگر تهیه کننده فیلم سینمایی بچه گرگ های دره سیب برنده جایزه برنده پروانه زرین بهترین فیلم مسابقه ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: خوشحالم که در این رقابت سخت، جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم کودک به بچه گرگ های دره سیب تعلق گرفت. سه بازیگر کودکی که در این فیلم بازی می کنند جواهر آن هستند که می درخشند.


این کارگردان با اشاره به اینکه جشنواره برگزاری جشنواره امسال ماحصل یک تلاش فوق العاده از سوی تیم برگزارکننده آن است، گفت: این نوع برگزاری جشنواره، نتیجه همت عالی آقای علیرضا تابش و تمام همکارانش در این برهه بسیار سخت کرونایی بود که اگر آنها این همت را نداشتند، ما تجربه جدید برپایی مجازی را در برگزاری جشنواره پشت سر نمی گذاشتیم و اگر جشنواره برگزار نمی شد، بحث جدی گرفتن سینمای کودک را نداشتیم و این سینما تا مدتی به حاشیه می رفت.


او در پایان درباره آینده بازیگران کودک «بچه گرگ های دره سیب» گفت: این بچه ها بسیار با استعداد ند و امیدوارم اتفاق حرفه ای خوبی برایشان بیفتد. از این نقطه به بعد همت ما فیلمسازان است که آینده کاریشان را تضمین کنیم


منبع: خبرگزاری موج