به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک میلاد پیامبر اکرم ﷺ، میلاد امام جعفر صادق ﷺ و هفته وحدت، اظهار کرد: به میمنت این ایام مبارک شهر ما در آستانه یک اتفاق بزرگ است. بعد از سال ها انتظار پروژه نمایشگاه اصفهان به نقطه بهره برداری برای برگزاری نمایشگاه ها در فضایی در شأن شهر زیبای اصفهان رسیده است.


وی ادامه داد: سال ها بود محل نمایشگاه اصفهان در پل شهرستان، دچار مشکلاتی بود و استانداردهای لازم را برای برگزاری نمایشگاه در شأن اصفهان نداشت؛ اکنون این پروژه به عنوان محل دائمی نمایشگاه های استان یکی از بزرگترین سایت های نمایشگاهی کشور است که با هزینه ای بالغ بر دو هزار و 200 میلیارد ریال ظرف سه سال احداث و تجهیز شده است.


شهردار اصفهان تصریح کرد: بهره برداری از پروژه نمایشگاه، در اواخر هفته جاری در قالب برنامه های افتتاحیه های هفتگی پروژه های شهرداری اصفهان برگزار می شود که اگر شرایط کرونایی اجازه دهد، این مراسم همراه با حضور مسئولان ملی خواهد بود.


وی ادامه داد: این محل در 47 هکتار پیش بینی شده است و استانداردهای کامل یک محل نمایشگاهی را دارد و نخستین شهرک نمایشگاهی کشور به شمار می رود.


نوروزی اظهار کرد: نمایشگاه اصفهان، برای فعالان اقتصادی داخلی و خارجی هم محل مناسبی است و با توجه به ظرفیت های این مجموعه، به یکی از پتانسیل های مهم اقتصادی کشور تبدیل می شود.


وی افزود: در این هفته فاز اول مجموعه نمایشگاه اصفهان افتتاح می شود که شامل سه سالن 5 هزار مترمربعی و اتاق های مذاکره، بخش رسانه، ریجستری، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، محوطه باز نمایشگاهی، تاسیسات زیربنایی، سیستم اعلام اطفای حریق و ... است.


شهردار اصفهان گفت: امروزه در جهان، نمایشگاه به عنوان زیست بوم اقتصادی و مولد توسعه و اشتغال شناخته شده است، تکمیل این پروژه در این دوره مدیریت شهری یکی از اتفاقات مهم ملی است که تقدیم شهروندان می شود که امیدواریم رونق اشتغال در اصفهان را به دنبال داشته باشد.