به گزارش برنا،سازمان بسیج ورزشکاران و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بمناسبت هفته وحدت و محکومیت در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلامﷺبیانیه ای ادر کردند.

متن بیانیه:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ ﴿انبیا-107﴾
هفته ی وحدت ، چتری مبارک از ایثار و فداکاری بر مردم است. چشمه ساری از معرفت و شعور، در کام تشنه ی خلق خداست. سایه ساری آرامش بخش ، دل انگیز و روح پرور برای هموطنان مسلمان ماست . این هفته، هفته درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبتﷺ است که به برکت میلادش چهره ی جهان دگرگون شد.
اما حال که رژیم بی کفایت فرانسه دوباره و این بار توسط رئیس جمهور دست نشانده، بی خرد و لجوج آن در اقدام نابخردانه و حمایت از توهین یکی از نشریات این کشور به پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم آن هم در ماهی که به نام ایشان زینت گرفته است اهانت کرده، بار دیگر خشم و انزجار عمومی مسلمین جهان را برانگیخته است.
این توهین آشکار و بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفیﷺ و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان همواره آزادی و امنیت بوده است و همواره شاهد هستیم غیرمسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی آزادانه ترین زندگی را داشته و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می داند.

سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، فرارسیدن هفته وحدت و خجسته میلاد برگزیده ترین رسول آسمانی و نوید بخش آزادی جاودانی، حضرت محمد مصطفیﷺ را به پیشگاه ولی عصر حضرت مهدی(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و کلیه مسلمانان آزاده جهان تبریک گفته و همصدا و هم پیمان با دیگر مسلمانان جهان این اقدام شوم رئیس جمهور فرانسه را قویاً محکوم می کنیم.