به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد 213 مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان ها بستری شدند.


وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد 132 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در 22 مرکز درمانی و بیمارستان های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته را 269 نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند یک هزار و 976 نفر است که از این تعداد 339 نفر وضعیت وخیم تری دارند و در بخش مراقبت های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.


نجیمی خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون 888 نفر است و طی 24 ساعت گذشته 43 نفر کل بیماران فوت شده مشکوک به کرونا ویروس در استان بودند که از این تعداد 22 نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان اصفهان بودند.