اختصاص عواید فروش فیلم «شیلنگ» به خرید تلفن هوشمند برای دانش آموزان نیازمند
تمامی عواید فروش آنلاین فیلم کوتاه «شیلنگ» به خرید تلفن هوشمند برای دانش آموزان اختصاص می یابد.


جایزه جشنواره بوسان برای «کشتارگاه»
«کشتارگاه» جایزه کیم جی سوک را دریافت کرد.


در سریال «سیاوش»؛مجید صالحی در نقشی متفاوت ">مجید صالحی در نقشی متفاوت
صادق یاری مجری طرح سریال سیاوش از پیوستن مجید صالحی و ایفای نقشی متفاوت در سریال سیاوش خبر داد.


بازار داغ نامه های سرگشاده؛حکم شرعی مصادره بی دلیل سرمایه های سینما را اعلام کنید
تعدادی از تهیه کنندگان سینما که همچنان مطالبات فیلم های شان از سوی سینماداران حوزه هنری پرداخت نشده است، نامه سرگشاده ای را خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی منتشر کردند.


15 رسانه ناقض مالکیت معنوی سریال های نمایش خانگی مسدود شدند
ساترا پس از دریافت شکایت از سوی شرکت دارای حق پخش قانونی سریال «آقازاده»، 15 سایت و اپلیکیشن منتشرکننده غیرمجاز این سریال را مسدود کرد.


سیدجواد هاشمی:جشنواره کودک نیازمند تحول است/ فاکتورهای انتخاب کار کودک غلط است
سید جواد هاشمی از فعالان عرصه فیلمسازی برای کودکان است، او که در سی و سومین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان فیلم «تورنادو2» را با خود آورده بود، در طول جشنواره در بخش های مختلف مشارکتی فعال داشت ولی در پایان اختتامیه با انتقاد از داوری ها نوشت: «آنچه مرا به متعجب ساخته انتخاب داوران جشنواره های کودک توسط مسئولان این رویداد سینمایی است!» «از انتخاب استادانم امرالله احمدجو، پریوش نظریه تا غلامرضا رمضانی که سال ها فیلم درباره کودک و نوجوان ساخته است؛ کدامیک از آن ها با وجوه خیال انگیز قشر کودک و نوجوان آشنایی دارند؟ و این می شود که حتی یک فیلم برگزیده جشنواره کودک و نوجوان برای این قشر جذاب نیست.» «یک نگاه اجمالی به اسامی برگزیدگان جشنواره های سال های اخیر ادعای حقیر را ثابت می کند.» «بارها گفته ام تو را به خدا فیلم های کودک را در جشنواره فیلم فجر راه بدهید، جواب داده اند که آقا جشنواره کودک فرق می کند، انتخاب در آن جا خیلی حرفه ایست! بعد گفته ام پس چرا در جشنواره های کودک نتایج اینطوریست؟ گفتند چون داوران حرفه ای انتخاب می کنند!» «امسال هم گذشت…»


نوید فرح مرزی:امیدی به بهبودی وضعیت نیست / خانه سینما به مدیری باتجربه و شجاع نیاز دارد
نوید فرح مرزی با اشاره به مشکلات فراوانی که در سینما وجود دارد، تأکید کرد که خانه سینما به مدیری باتجربه و شجاع نیاز دارد تا بتواند به مشکلات سینماگران رسیدگی کند چرا که در این وضعیت حل مشکلات منافع برخی افراد را به خطر می اندازد و یک مدیر باید جسارت ایستادگی در برابر این افراد را داشته باشد.


سبحان اکرامی:مشکل برنامه های ورزشی محدودیت تلویزیون نیست، تفکر پشت برنامه ها مشکل ساز است
سبحان اکرامی با اشاره به فضای بازتر تلویزیون نسبت به سال های گذشته تأکید کرد که تفکر پشت برنامه ها بیش از هر عامل دیگری منجر به ضعف و مشکل در برنامه های ورزشی شده است.


ر روزهای اوج گیری شیوع کرونا؛زندانی شدن جواد یساری به دلیل خواندن در یک مراسم عروسی
برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونایی در شهرستان نی ریز فارس با حضور یکی از خوانندگان قدیمی کشور (جواد یساری)، بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی، برگزارکننده را راهی زندان کرد.


درخواست مخاطبان از سازندگان سریال « نجلا»؛سرنوشت نجلا را پس از بازگشت از کربلا نشان دهید
مخاطبان سریال «نجلا» در گفت و گوی بی واسطه با عوامل این سریال، در تماس با روابط عمومی رسانه ملی، خواستار تولید فصل دوم این سریال و روایت زندگی نجلا و عبد پس از بازگشت از کربلا شدند.


«خانه امن» از امشب روی آنتن شبکه یک
مجموعه تلویزیونی «خانه امن» از امشب 10آبان از شبکه یک سیما نمایش داده می شود.


تجلیل جشنواره «مدفیلم» ایتالیا از بابک کریمی
جایزه ویژه یک عمر فعالیت سینمایی در بیست و ششمین جشنواره «مد فیلم» ایتالیا به بابک کریمی اهدا خواهد شد. همزمان با این اتفاق فیلم «جنایت بی دقت» در بخش مسابقه این جشنواره با یازده فیلم دیگر رقابت مى کند و کریمی به معرفی آخرین فیلمی که آماده نمایش دارد، خواهد پرداخت.


«گاو آمریکایی» دل زنان ایتالیایی را برد
فیلم کوتاه «گاو آمریکایی» به کارگردانی آسمان طوسی که این روزها در بسته «بازگشت کوتاه» در هنر و تجربه اکران می شود، برنده جایزه بهترین فیلم در بخش زیر 35 سال جشنواره بین المللی زنان Sugardi altrove میلان-ایتالیا شد.