به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ترامپ، بادین را متهم کرد که می خواهد کشور را به خاطر کرونا تعطیل کند و بایدن نیز ترامپ را متهم کرد که هنوز هیچ برنامه ای برای مقابله با این ویروس ندارد.


سپس بایدن گفت که کرونا تا مدتها خواهد بود اما ترامپ مدعی شد که این ویروس به زودی از بین خواهد رفت و واکسن آن در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد.


پس از آن ترامپ برای آنکه بتواند رای بیشتری برای خود جمع کند، بدون هیچ دلیل قاطعی، بایدن و پسرش هانتر را به رانت خواری و جمع سود در چین و اوکراین به ویژه در زمینه املاک و هتلداری متهم کرد اما بایدن این اتهامات را دروغ و بی پایه و اساس توصیف نمود.


دو طرف سپس درباره موضوع فرارمالیاتی بایدن، سیاست در قبال چین، قطع رابطه آمریکا با کشورهای جهان در زمان ترامپ و موضوع درمان با یکدیگر درگیر شدند و بایدن، ترامپ را از نژادپرست ترین روسای جمهور آمریکا توصیف کرد که با واکنش شدید ترامپ مواجه شد.


کارشناسان معتقدند به دلیل این مناظره که مبنای آن اتهام پراکنی علیه یکدیگر بود، سرنوشت انتخابات مبهم بوده و امکان دارد تمام پیش بینی ها عوض شده و حوادث دیگری در انتخابات آمریکا روی دهد.


منبع:العالم