300 كانال پاسخگوی مخاطبان نخستين نمايشگاه مجازی كتاب تهران است
به نقل از خبرگزاری کتاب ایران1399/11/3کد خبر 1399b1026613
آزاده نظربلند گفت: در
مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سیصد کانال جهت پاسخگویی در نظر گرفتیم، بدین معنی که همین تعداد از افراد همزمان میتوانند پشت خط تلفن اعلام شده به شماره 91009898-021 حضور داشته باشند.
آزاده نظربلند، معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران درباره «مرکز تماس» نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: ما در این مرکز تماس سیصد کانال جهت پاسخگویی در نظر گرفتیم، بدین معنی که همین تعداد از افراد همزمان می توانند پشت خط تلفن اعلام شده به شماره 91009898-021 حضور داشته باشند. او با اشاره به اینکه در دو بخش خریداران و ناشران، متصدیان پاسخگوی سوالات و ابهامات مخاطبین و مردم هستند، بیان کرد: اپراتورها در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گروهای مختلف آموزش های لازم درخصوص نحوه ثبت نام، خرید و تمام مراحلی که برای بازدید، انتخاب و خرید از کتاب لازم است ناشر یا مخاطب بگذراند را به صورت عملیاتی طی کردند. معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: اپراتورهای حاضر در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جهت چگونگی رفع مشکلاتی که احتمال دارد برای خریدار یا ناشر به وجود بیاید نیز آموزش دیده اند. ما در هر ساعت پرتکرارترین سؤالات و ابهامات و مشکلات جدیدی که ممکن است برای مخاطبان به وجود آمده باشد را جمع آوری کرده و آن دست از مسائلی که راه حل دارد را مرتفع می کنیم. آزاده نظربلند در پایان گفت: همچنین اگر مواردی باشد که پیش بینی نکرده باشیم به آن ها می پردازیم و آموزش های مورد نیاز مربوط به آن را به اپراتورها ارائه داده و اطلاعاتشان را به روز می کنیم تا بتوانند به خوبی پاسخگوی کسانی باشند که به مرکز تماس مراجعه می کنند. نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز شده است و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. واژه شناسی این خبر (مرکز تماس): ▲
امروزه مراکز تماس (ارتباطات) (به انگلیسی: Contact Centers) ، یکی از مهمترین بخش های یک کسب و کار هستند چون به صورت مستقیم در تعامل با مشتریان هستند و نقش مهمی در حفظ تجربه مشتری دارند.
(واژه مرکز تماس از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)