پشتیبانی 24ساعته در مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت
به نقل از بانک قرض الحسنه رسالت1399/11/1کد خبر 1399b18510
(تصویر شماره 1)سلطانی رئیس هیات مدیره بانک
قرض الحسنه رسالت ، فرزانه معاون رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی و کلهری سربازرس اداره نظارت بر بانک ها از مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بازدید کردند.
(تصویر شماره 2)مدیرمرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه این بازدید گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود. مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، افزود: در حال حاضر ماهیانه بیش از 200هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود. وی با بیان اینکه در روزهای آتی ساختمان جدید مرکز امداد مشتریان افتتاح می شود، اظهارداشت: بدون شک بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان تنها بانک بدون شعبه کشور بزرگترین مرکز امداد مشتریان در سطح کشور را در اختیار خواهد داشت. دعاگویی همچنین به تشریح فعالیت بخش های مختلف مرکز امداد مشتریان همچون crm، کاشف، انتقادات و پیشنهادات، نظرسنجی و افکارسنجی و...پرداخت. در پایان این بازدید معاون رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی و سربازرس اداره نظارت بر بانک ها از روند فعالیت متمرکز و پاسخگویی آنلاین مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت ابراز رضایت کردند. اخبار مربوط به (قرض الحسنه) را دنبال کنید:
اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس
حساب پسانداز برای این افراد غیرقانونی شد
مصوبه تشکیل حساب پسانداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
واژه شناسی این خبر (قرض الحسنه): ▲
قرضالحسنه، یکی از دستورات دین اسلام است که دقیقاً در مقابل رباء قرار دارد. قرض از واژۀ عربی مقراض گرفته شده است که به معنی قیچی است. در اصطلاح، قرضالحسنه یعنی مقداری از مال خود را جدا (قیچی کرده) و با احسان و روی خوش و بدون چشمداشت به دیگران دادن است (برای امور خیر یا کسبوکار به صورت امانت) در قرضالحسنه هرگونه زیادی بر قرض موجب ربوی شدن آن میشود.
(واژه قرض الحسنه از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)