سیاست بیمه ʺماʺ خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است
به نقل از خبرگزاری فارس1400/1/27کد خبر 140018372990
(تصویر شماره 1)
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیریت گروه مشاوران ایدههای برتر ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای هموطنان عزیز بر لزوم نوآوری، خلق ارزش و حفظ حقوق بیمه گذاران و ذینفعان به ویژه مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه شرکت و تنوع بخشی خدمات با بکارگیری فناوری و همچنین ارتقای کیفیت و سرعت خدمات به بیمه گذاران و بیمه شدگان باعث شده است که امروز به عنوان یک شرکت فعال و نوآور مطرح شویم.
اصغری، مدیر گروه مشاوران ایدههای برتر با تحلیلی از عملکرد شرکت افزود: شرکت بیمه "ما" نمایندگی رستمی در سال 99 با انجام خدمات نوآورانه در راستای افزایش روحیه خدمتگذاری، خلاقیت، ابتکار عمل و همچنین فراهم نمودن زیرساختهای امن و مناسب در زمینه فناوری اطلاعات و... با بازدهی مطلوب سرمایهگذاری به یک شرکت مطمئن و قابل اتکا در سطح صنعت بیمه تبدیل شده است بطوری که توانسته آرامش، آسایش و رفاه حال بیمهگذاران و مشتریان که مهمترین دغدغه شرکت میباشد؛ را به بهترین نحو به انجام برساند.
وی افزود: هر چند بدلیل همه گیری ویروس کرونا و تبعات ناگوار ناشی از آن ، شرکت بیمه "ما" نمایندگی رستمی با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها همچنین مدیریت ریسک در سال 1400 برنامه تحول خود را در راستای پاسخ به نیازهای در حال تغییر جامعه آغاز نموده است و امید آن میرود با توکل به خدای بزرگ، تلاش و پشتکار اعضای مجموعه ایدههای برتر با برنامهریزی استراتژیک، شرکت به دستاوردهای چشمگیری در پایان سال دست یابد و ارزشهای بیبدیلی را برای تمام ذینفعان به ویژه مشتریان خلق نماید.
اصغری با اشاره به اینکه هدف اصلی تمامی شرکتها، کسب رضایت مشتری است، افزود: در راستای ارتقا رضایت مشتریان، گسترش فرهنگ صحیح مشتریمداری و ایجاد فضایی امن برای نگهداری اطلاعات و هوشمند سازی صنعت بیمه، پیشرفته ترین پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) مخصوص نمایندگی رستمی اجرائی شده است که نظارت کامل و حرفه ای از تمام فعالیتهای شرکت، ثبت و بایگانی مکانیره اطلاعات و همچنین پیگیری به موقع و دقیق مشتریان از امکانات این پلتفرم میباشد.
وی افزود: زیر ساختهای سختافزاری جهت ارائه طرح تخفیفات 4 الی 70 درصد جشنواره باشگاه مشتریان لبخند "ما" لازم آماده شده، بعد از طی مراحل طراحی و برنامهنویسی که متشکل از تیم حرفهای و متخصص در زمینه نرمافزاری میباشد، در مجتمعهای تجاری لاله پارک، اطلس و فروشگاههای رفاه، آل این آل و هایپرمی وارد فاز اجرائی شده است، به این صورت که با ثبت و یا افزایش امتیازات مشتریان در سامانه CRM، میتوانند به حساب کاربری خود مراجعه نموده و امتیازات خود را مشاهده نمایند و شانس برنده شدن خود را در قرعه کشی بیست و سوم اردیبهشت ماه افزایش دهند که جوایز این قرعهکشی 7 دستگاه خودرو 206، لپ تاپ، تبلت،گوشی تلفن همراه و ... است.
خانم سونیا رستمی نماینده بیمه "ما" با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی کارکنان ایدههای برتر که در کسب موفقیتها اثرگذار بوده اند، افزود: این نمایندگی در سال 99 با فروش بیش از 14000 فقره بیمهنامه، به ارزش صد و هشتاد و شش میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون ریال بیمه نامه صادر کرده است که سیاست شرکت در راستای این افزایش فروش، ارائه سرویس و خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است که با انجام برنامهریزیهای دقیق، در راستای بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گامهای بزرگی برداشته شده است که ارائه خدمات آنلاین، اپلیکشن طراحی شده برای گوشی موبایل بیمهگذاران جهت رفاه حال آنان، تخفیفات 4 الی 70 درصد جشنواره باشگاه خدمات مشتریان لبخند "ما" از جمله این اقدامات می باشد.
وی با اشاره به این موضوع که شرکت بیمه "ما" نمایندگی رستمی از استحکام مالی و عملیاتی خوبی برخوردار است، اظهار داشت: انتظار میرود با توجه به مدیریت توانمند و پتانسیلها و ظرفیتهای این شرکت با نوآوری و ابتکار عمل با توجه به نیاز صنایع با ارائه پوششهای بیمهای مناسب در زمینه کسب و کارها، بسترساز رشد صنایع دیگر شود و با تداوم موفقیتهایش، نام خود را بیش از پیش در صنعت بیمه کشور مطرح کند.
60017
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیریت گروه مشاوران ایدههای برتر ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای هموطنان عزیز بر لزوم نوآوری، خلق ارزش و حفظ حقوق بیمه گذاران و ذینفعان به ویژه مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه شرکت و تنوع بخشی خدمات با بکارگیری فناوری و همچنین ارتقای کیفیت و سرعت خدمات به بیمه گذاران و بیمه شدگان باعث شده است که امروز به عنوان یک شرکت فعال و نوآور مطرح شویم.
اصغری، مدیر گروه مشاوران ایدههای برتر با تحلیلی از عملکرد شرکت افزود: شرکت بیمه "ما" نمایندگی رستمی در سال 99 با انجام خدمات نوآورانه در راستای افزایش روحیه خدمتگذاری، خلاقیت، ابتکار عمل و همچنین فراهم نمودن زیرساختهای امن و مناسب در زمینه فناوری اطلاعات و... با بازدهی مطلوب سرمایهگذاری به یک شرکت مطمئن و قابل اتکا در سطح صنعت بیمه تبدیل شده است بطوری که توانسته آرامش، آسایش و رفاه حال بیمهگذاران و مشتریان که مهمترین دغدغه شرکت میباشد؛ را به بهترین نحو به انجام برساند.
وی افزود: هر چند بدلیل همه گیری ویروس کرونا و تبعات ناگوار ناشی از آن ، شرکت بیمه "ما" نمایندگی رستمی با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها همچنین مدیریت ریسک در سال 1400 برنامه تحول خود را در راستای پاسخ به نیازهای در حال تغییر جامعه آغاز نموده است و امید آن میرود با توکل به خدای بزرگ، تلاش و پشتکار اعضای مجموعه ایدههای برتر با برنامهریزی استراتژیک، شرکت به دستاوردهای چشمگیری در پایان سال دست یابد و ارزشهای بیبدیلی را برای تمام ذینفعان به ویژه مشتریان خلق نماید.
اصغری با اشاره به اینکه هدف اصلی تمامی شرکتها، کسب رضایت مشتری است، افزود: در راستای ارتقا رضایت مشتریان، گسترش فرهنگ صحیح مشتریمداری و ایجاد فضایی امن برای نگهداری اطلاعات و هوشمند سازی صنعت بیمه، پیشرفته ترین پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) مخصوص نمایندگی رستمی اجرائی شده است که نظارت کامل و حرفه ای از تمام فعالیتهای شرکت، ثبت و بایگانی مکانیره اطلاعات و همچنین پیگیری به موقع و دقیق مشتریان از امکانات این پلتفرم میباشد.
وی افزود: زیر ساختهای سختافزاری جهت ارائه طرح تخفیفات 4 الی 70 درصد جشنواره باشگاه مشتریان لبخند "ما" لازم آماده شده، بعد از طی مراحل طراحی و برنامهنویسی که متشکل از تیم حرفهای و متخصص در زمینه نرمافزاری میباشد، در مجتمعهای تجاری لاله پارک، اطلس و فروشگاههای رفاه، آل این آل و هایپرمی وارد فاز اجرائی شده است، به این صورت که با ثبت و یا افزایش امتیازات مشتریان در سامانه CRM، میتوانند به حساب کاربری خود مراجعه نموده و امتیازات خود را مشاهده نمایند و شانس برنده شدن خود را در قرعه کشی بیست و سوم اردیبهشت ماه افزایش دهند که جوایز این قرعهکشی 7 دستگاه خودرو 206، لپ تاپ، تبلت،گوشی تلفن همراه و ... است.
خانم سونیا رستمی نماینده بیمه "ما" با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی کارکنان ایدههای برتر که در کسب موفقیتها اثرگذار بوده اند، افزود: این نمایندگی در سال 99 با فروش بیش از 14000 فقره بیمهنامه، به ارزش صد و هشتاد و شش میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون ریال بیمه نامه صادر کرده است که سیاست شرکت در راستای این افزایش فروش، ارائه سرویس و خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است که با انجام برنامهریزیهای دقیق، در راستای بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گامهای بزرگی برداشته شده است که ارائه خدمات آنلاین، اپلیکشن طراحی شده برای گوشی موبایل بیمهگذاران جهت رفاه حال آنان، تخفیفات 4 الی 70 درصد جشنواره باشگاه خدمات مشتریان لبخند "ما" از جمله این اقدامات می باشد.
وی با اشاره به این موضوع که شرکت بیمه "ما" نمایندگی رستمی از استحکام مالی و عملیاتی خوبی برخوردار است، اظهار داشت: انتظار میرود با توجه به مدیریت توانمند و پتانسیلها و ظرفیتهای این شرکت با نوآوری و ابتکار عمل با توجه به نیاز صنایع با ارائه پوششهای بیمهای مناسب در زمینه کسب و کارها، بسترساز رشد صنایع دیگر شود و با تداوم موفقیتهایش، نام خود را بیش از پیش در صنعت بیمه کشور مطرح کند.
60017
- قیمت طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403، 0.513 درصد کاهش داشت
- قیمت سکه گرمی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403، 1.449 درصد کاهش داشت
- قیمت یورو (مرکز مبادلات ارزی) امروز ، 0.061 درصد کاهش داشت
- بوشهر با 2 تکانه در صدر جدول تکانه های کشور در چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
- شاخص USDINR امروز 0.07 درصد افزایش را تجربه کرد - چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403