خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد
به نقل از بانک پاسارگاد1400/2/4کد خبر 140021218462
باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد با شعار «تعالی مشترک برای همه ذینفعان» راهاندازی گردیده و یکی از زیرساختهای استراتژیک اجرای برنامههای وفاداری ارزشمحور برای مشتریان گرانسنگ این بانک به حساب میآید.
از جمله اهداف اصلی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
ایجاد تعامل دوسویه و موثر بین بانک و مشتریان، درک نیازها و خواستههای مشتریان و ارائه محصولات و خدمات ویژه متناسب با نیازهای آنها، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیکی، بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی، تشویق مشتریان جهت جمعآوری امتیازات و شرکت در طرح های ویژه اعضای باشگاه مشتریان.
بانک پاسارگاد، خدمات متنوعی را در باشگاه مشتریان خود به مشتریان ارائه میدهد. از جمله طرحهای ارائه شده در این باشگاه میتوان به «طرح مشتریان وفادار» اشاره نمود.
در «طرح مشتریان وفادار»، بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان، به ویژه مشتریان خاص و وفادار اقدام به راه اندازی نظام امتیازدهی متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است.
از جمله معیارهای کسب امتیاز میتوان به: موجودی انواع سپردههای سرمایهگذاری، تراکنش حسابهای کارت، تراکنشهای بانکداری مجازی، میزان استفاده از کارتهای اعتباری، دریافت تسهیلات و ایفای به موقع تعهدات، تعداد و مبلغ ضمانتنامههای صادره، گشایش اعتبارات اسنادی، سابقه فعالیت با بانک، عدم وجود چک برگشتی و ...اشاره نمود.
بر اساس معیارهای مذکور مشتریان به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین طبقهبندی شده اند. هر سال در سه مرتبه سطحبندی اعضا صورت میپذیرد. این سطحبندی در پایان تیر، آبان و اسفند هر سال انجام میشود.
خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد
اعضای باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد میتوانند به محض احراز شرایط عضویت در هر یک از ردههای فرین، زرین و سیمین ضمن برخورداری از خدمات تکریمی در شعبههای بانک از خدمات ویژه رفاهی به شرح ذیل بهرهمند گردند:
خدمات ویژه رفاهی با توجه به ردهبندی اعضا در ابتدای هر دوره تخصیص مییابد و شامل: استفاده از خدمات دورهای ارائه شده از طرف باشگاه به اعضا محترم، استفاده از خدمات ویژه مسافرتی و فرودگاهی شامل انجام کلیه تشریفات فرودگاهی در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، بهرهمندی از خدمات اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور توسط شرکت بینالمللی اجاره خودرو یوروپکار در ایران، بهرهمندی از امتیازات ویژه در زمینه بیمههای درمان مسافرتی، حوادث انفرادی، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه آتشسوزی و بیمه مسئولیت مدنی حرفهای و عمومی و... است.
علاوه بر مجموعه خدمات ذکر شده، خدمات خرید گل و گیاه به صورت آنلاین (VIP SHOP) و خشکشویی و لباسشویی آنلاین نیز به این خدمات اضافه شده است.
کلیه اعضا محترم باشگاه و مشتریان محترم بانک پاسارگاد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانند به سایت باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به آدرس club.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز تماس باشگاه مشتریان با شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.
واژه شناسی این خبر (باشگاه مشتریان): ▲
باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود میآید. اطلاعات آنها که در یک بانک اطلاعاتی ثبت شده و میتوان برای آنها برنامه ریزی مدون انجام داد. بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان. ابزار نسبتاً جدیدی که توسط برخی از شرکتهای تجاری استفاده میشود، مشتریان فعلی و آینده نگر را با انگیزههایی ویژهای برای پیوستن به این باشگاه تشویق میکنند.
(واژه باشگاه مشتریان از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)
واژه شناسی این خبر (اجاره خودرو): ▲
اجاره خودرو سازوکاری است که در آن مدت زمان کوتاهی، چند ساعت یا چند هفته یا چند ماه، خودرویی را اجاره میدهند. شرکتهای خودرو اغلب با شاخههای محلی متعدد (که به شخص اجازه میدهد یک خودرو را به مکان دیگر ببرد)، و بیشتر در نزدیکی فرودگاهها یا مناطق شلوغ شهر قرار دارند و اغلب توسط یک وبسایت که امکان رزرو آنلاین را فراهم میکند تکمیل میشوند.
(واژه اجاره خودرو از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)
- قیمت طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403، 0.513 درصد کاهش داشت
- قیمت سکه گرمی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403، 1.449 درصد کاهش داشت
- قیمت یورو (مرکز مبادلات ارزی) امروز ، 0.061 درصد کاهش داشت
- بوشهر با 2 تکانه در صدر جدول تکانه های کشور در چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
- شاخص USDINR امروز 0.07 درصد افزایش را تجربه کرد - چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403