مهمترین وظیفه روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه ای است
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت1400/2/26کد خبر 1400297082100
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت استفاده از روابط عمومی هوشمند برای رسیدن به موفقیت در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: به دنبال پیاده ...
(تصویر شماره 1)
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت استفاده از روابط عمومی هوشمند برای رسیدن به موفقیت در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: به دنبال پیاده کردن سیستم روابط عمومی هوشمند با همه ابعاد خاص آن هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، محمد حسن ترابی با بیان این مطلب در جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، اضافه کرد: روابط عمومی هوشمند نگاه به آینده دارد و چشم انداز مترقی، سازمان را به گونه ای تدوین می کند که در آن تمامی ذینفعان، نقش و جایگاه مشترک دارند و به نتایج مشترک دست می یابند.
وی بر استفاده از فنآوری نوین در این مسیر تأکید کرد و افزود: فناوری های نوین جمعی عمل نمی کنند و با تک تک افراد جامعه در ارتباط است، پس باید برای هر مخاطب خاص پیام خاص خود را داشته باشیم.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، تعاملی بودن را از دیگر ویژگی های فناوریهای نوین دانست و ادامه داد: در این راستا با مخاطب در یک فضای تعاملی ارتباط دو سویه برقرار می شود و از مخاطب بازخورد(فیدبک) گرفته خواهد شد.
ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سه شاخص که باید مورد تمرکز و توجه در روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: روابط عمومی باید بصورت همزمان بر اطلاع یابی، پردازش صحیح اطلاعات و سرانجام اطلاع رسانی به موقع تمرکز نماید.
وی هوشمندی فعالیت ها را لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی هوشمند در این شرایط با جدیت و تکیه بر فنآوری و نوآوری به دنبال فرصت آفرینی، ارزش آفرینی، امیدآفرینی، مشارکت آفرینی و تفاهم آفرینی است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین بر طبقه بندی و شناسایی صحیح جامعه هدف(مخاطب) در امر اطلاع رسانی و روابط عمومی تأکید نمود.
ترابی در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی وزارت صمت بیان کرد: این برنامه در 30سنجه(شاخص) به سازمانهای صمت استانی ارسال شده است و از استان ها خواستیم که در اجرای آن بر روی ظرفیت های موجود خود متمرکز شوند.
وی همچنین یادآوری کرد: برنامه راهبردی روابط عمومی در 12 شاخص به سازمان های توسعه ای و 7 شاخص به شرکتهای تابعه وزارت صمت نیز ارسال شده است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پایان از انجام ارزیابی های مستمر و دوره ای برای سنجش نحوه اجرای این برنامه راهبردی خبر داد و گفت: پایان اردیبهشت اولین ارزیابی از استانها انجام خواهد شد.
جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه با حضور ویر صمت برگزار شد.
در این جلسه تعدادی از روابط عمومی سازمانهای صمت استانی به صورت ویدیوکنفرانسی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه به بیان مهمترین نقطه نظرات خود پرداختند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت استفاده از روابط عمومی هوشمند برای رسیدن به موفقیت در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: به دنبال پیاده کردن سیستم روابط عمومی هوشمند با همه ابعاد خاص آن هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، محمد حسن ترابی با بیان این مطلب در جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، اضافه کرد: روابط عمومی هوشمند نگاه به آینده دارد و چشم انداز مترقی، سازمان را به گونه ای تدوین می کند که در آن تمامی ذینفعان، نقش و جایگاه مشترک دارند و به نتایج مشترک دست می یابند.
وی بر استفاده از فنآوری نوین در این مسیر تأکید کرد و افزود: فناوری های نوین جمعی عمل نمی کنند و با تک تک افراد جامعه در ارتباط است، پس باید برای هر مخاطب خاص پیام خاص خود را داشته باشیم.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، تعاملی بودن را از دیگر ویژگی های فناوریهای نوین دانست و ادامه داد: در این راستا با مخاطب در یک فضای تعاملی ارتباط دو سویه برقرار می شود و از مخاطب بازخورد(فیدبک) گرفته خواهد شد.
ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سه شاخص که باید مورد تمرکز و توجه در روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: روابط عمومی باید بصورت همزمان بر اطلاع یابی، پردازش صحیح اطلاعات و سرانجام اطلاع رسانی به موقع تمرکز نماید.
وی هوشمندی فعالیت ها را لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی هوشمند در این شرایط با جدیت و تکیه بر فنآوری و نوآوری به دنبال فرصت آفرینی، ارزش آفرینی، امیدآفرینی، مشارکت آفرینی و تفاهم آفرینی است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین بر طبقه بندی و شناسایی صحیح جامعه هدف(مخاطب) در امر اطلاع رسانی و روابط عمومی تأکید نمود.
ترابی در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی وزارت صمت بیان کرد: این برنامه در 30سنجه(شاخص) به سازمانهای صمت استانی ارسال شده است و از استان ها خواستیم که در اجرای آن بر روی ظرفیت های موجود خود متمرکز شوند.
وی همچنین یادآوری کرد: برنامه راهبردی روابط عمومی در 12 شاخص به سازمان های توسعه ای و 7 شاخص به شرکتهای تابعه وزارت صمت نیز ارسال شده است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پایان از انجام ارزیابی های مستمر و دوره ای برای سنجش نحوه اجرای این برنامه راهبردی خبر داد و گفت: پایان اردیبهشت اولین ارزیابی از استانها انجام خواهد شد.
جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه با حضور ویر صمت برگزار شد.
در این جلسه تعدادی از روابط عمومی سازمانهای صمت استانی به صورت ویدیوکنفرانسی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه به بیان مهمترین نقطه نظرات خود پرداختند.
اخبار مربوط به (وزارت صمت) را دنبال کنید:
پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بینالمللی دولت
بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
معطلی 10 ساله برخی توافقات کلان در حوزههای نفتی و حمل و نقل بررسی شد
واژه شناسی این خبر (وزارت صمت): ▲
وزارت صنعت، معدن و تجارت که بهصورت سرواژه وزارت صمت نیز خوانده میشود، پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در 8 تیر و تصویب شورای نگهبان در 12 تیردر راستای طرح کوچکسازی دولت با ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن تشکیل گردید.
(واژه وزارت صمت از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)
- نگاهی به زمین لرزه ها در 4 استان در پنجشنبه 9 فروردین 1403
- نرخ تبادل دلار آمریکا و روپیه هند امروز 0.07 درصد افزایش را تجربه کرد - پنجشنبه 9 فروردین 1403
- تغییرات نرخ تبادلات دلار آمریکا با ارزهای مطرح قاره اروپا - 1403/01/09
- خط روند تغییرات ارزش جهانی دلار آمریکا به سمت سطح مقاومت بالا متمایل شد – پنجشنبه 9 فروردین 1403
- قیمت طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 9 فروردین 1403، 0.254 درصد افزایش داشت