نشریه الکترونیکقدیری

امتیاز این صفحه

پیشخوان نشریات و خبرگزاری های ایران
0.00 (0.0%) 0 votes

آیا این صفحه مفید بود؟

00

امروز در خبرگزاری های داخلی

Please Wait...

اخبار امروز بانکها

Please Wait...

اخبار دستگاه های اجرایی

Please Wait...

پر بیننده ترین اخبار هفته

Please Wait...
مخاطبین من, پشتیبان گیری و بازیابی مخاطبین اندروید ,شماره تلفن

به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدير كل تعاون كار ورفاه اجتماعي استان البرز در نشست تخصصي كارشناسان روابط كار : ارائه خدمات به شكل سريع و شفاف از مزاياي سامانه جامع روابط كار است

18 بهمن 1398 کد خبر: 13984115361

حسين فلاح نژاد مديركل تعاون ،كار ورفاه اجتماعي استان البرز در نشست تخصصي با مدير و رئيس وكارشناسان روابط كار اداره كل ونيز روساي ادارات تابعه شهرستاني كه روز پنجشنبه 17 بهمن در اداره كل با دستور كار اجراي سامانه روابط كار برگزار شد گفت : ارائه خدمات به شكل سريع و شفاف از مزاياي سامانه جامع روابط كار است.

فلاح نژاد دراین نشست با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه جامع روابط کار از سوی وزارت کار یک تحول عظیم در ارائه خدمات در حوزه روابط کار ایجاد می نماید اظهار کرد: سامانه جامع روابط کار سامانه‌ای است که در بستر دولت الکترونیک تمام فرایندها و روابط کاری بین کارگر و کارفرما را به صورت الکترونیکی ثبت می نماید و این طرح در راستای شفافیت خدمات و کاهش بروکراسی اداری وتسریع در رسیدگی های روابط کار از سوی وزارت تعاون کار طراحی و در حال حاضر در کشور در حال اجرا و فعالیت می باشد.

وی تصریح کرد : سامانه روابط کار با هدف کاهش مراجعات حضوری کارگران و کارفرمایان به ادارات کار و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده وصرفه جویی در هزینه های مرتبط با اجرای سنتی این فرایندها طراحی شده است و با توجه به اینکه تمامی فرایندهای این حوزه به تدریج بصورت دولت الکترونیک و با سامانه انجام می گردد ،کارشناسان روابط کار ملزم به یادگیری و آموزش در این خصوص برای ارائه خدمت به مراجعان وارباب رجوع در جهت تسریع کار انان می باشند.

مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان همچنین تاکید کرد : کارشناسان ومسئولین حوزه روابط کار در هنگام کار با این سامانه جدید در صورت مشاهده نقایص واشکالات ناشی از سامانه ، طی پیشنهاداتی موارد را به مدیر روابط کار منعکس نموده تا پس از جمع بندی جهت رفع نقص نرم افزاری در سامانه به حوزه تخصصی وزات متبوع ارسال و رفع مشکل گردد.

وی خاطر نشان کرد : حوزه های انفورماتیک وروابط کار به جهت تسریع در اجرای این سامانه و کاهش فرایندهای اداری در این خصوص طی برنامه ریزی مشخص برای همکاران آموزشهای لازم و رفع مشکل را در دستور کار قرار دهند.

همچنین در این جلسه مدیرکل ،مدیر و رئیس روابط کار در خصوص اجرای فرایندهای تشکیل پرونده و رسیدگی ها از طریق سامانه پس از استماع مشکلات همکاران وروسای ادارات شهرستانی در این خصوص توضیحات لازم را ارائه نموده و نکات اموزشی در ادامه این نشست بصورت پاور پوینت برای استفاده از سامانه جامع روابط کار توسط رئیس روابط کار اموزش داده شد.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

در ادامه بخوانید

Please Wait...

نظر شما در مورد این مطلب

robotchecker
ثبت نظر

نظرات سایر کاربرین