سعید خسروی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار برنادر ایلام اظهار داشت: این طرح در راستای مقابله با شیوع کرونا و سهم ورزش همگانی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس صورت می گیرد.


رئیس هیأت ورزش های همگانی ایلام تصریح کرد: پویش ملی «آماده باش» در جهت بالا بردن افزایش نشاط و شادابی مردم به ویژه خانواده ها و تحرک و پویایی در جامعه به صورت مجازی از 10 مردادماه لغایت 30 شهریورماه به صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می شود.


اویادآور شد: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسؤولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهدف آن می توان به آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی اشاره کرد.


او خاطرنشان کرد: کانون اصلی پویش ملی هشک آماده باش ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده ها، گروه های پر خطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده های سنی در معرض این بیماری است.


رئیس هیأت ورزش های همگانی ایلام گفت: پویش ملی «آماده باش» به صورت برنامه های مجازی، اینوگرافی، موشن گرافی و برشور با هماهنگی کمیته های فدارسیون و هیأت های شهرستانی و استانی که پتانسیل بالایی را دارا می باشند، به اجرا در خواهد آمد.


خسروی نژاد اظهار امیدواری کرد با استفاده از قابلیت ها و توانمندی های موجود بتوان موجی به وجود آورد که به گفتمان ورزش همگانی در مقابله با کم تحرکی و بیماری کرونا کمک نماید