به همین منظور شرکت شارین آرک تاسیس شد تا نیاز های شما را در این زمینه برطرف سازد. شارین آرک با خدماتی مانند: طراحی کابینت آشپزخانه ، طراحی و اجرای کناف اجرا و انواع فعالیت های ساختمانی محیطی زیبا، خاص و دلنشین را برای شما فراهم می سازد.


شارین آرک با تیم حرفه ای و تخصصی در زمینه چیدمان و دکوراسیون و همچنین با رعایت استاندارد ها و توجه به علایق افراد می تواند همواره باعث ایجاد آرامش و جذابیت و حس حضور و ماندن در مکان دلخواه شما گردد.


این مجموعه با برخورداری از بهترین نیروهای متخصص جوان، فعال و با سابقه در زمینه های طراحی دکوراسیون، بازسازی ساختمان های قدیمی اداری، مسکونی و بازسازی و کناف کاری مغازه ها در تمامی نقاط شهر فعالیت دارد.


(تصویر شماره 1)


تعمیر و بازسازی ساختمان یا یک بنا در واقع به عمر سازه و ماندگاری آن کمک می کند البته لازم به ذکر است که تنها هدف از انجام این کار تعمیر نمی باشد، گاها این کار با هدف بالا بردن کیفیت زندگی ساکنان و از طریق کاربردی کردن فضاها و زیباتر و دلپذیر کردن داخل یا بیرون ساختمان انجام می گیرد.


اقدام برای بازسازی خانه و نوسازی آن تصمیم بزرگی است که با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان بودجه در دسترس و نیاز هایتان باید گرفته شود. هزینه بازسازی ساختمان با توجه به اینکه بازسازی داخلی منزل و یا بازسازی خارجی ساختمان باشد، با نوع طراحی و متریال مصرفی محاسبه می شود.


شارین آرک با تجربه های بسیار در این خصوصف می تواند این اطمینان را به شما بدهد که با هزینه ای مناسب و متناسب با بودجه ی شما بتواند ساختمانی جدید با طرحی دلخواهتان به شما تحویل دهد.


نکاتی که در بازسازی ساختمان بسیار قابل توجه می باشد، طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما می باشد.


تاثیراتی که طراحی دکوراسیون داخلی در زندگی شما می گذارد بسیار قابل ملاحضه می باشد، بر خلاف تصور برخی از افراد، طراحی داخلی به هیچ عنوان به خانه و خانواده های اشرافی محصور نمی شود. بلکه برای تمامی سطح های جامعه لازم و مفید است به این صورت که هنگامی که قصد داریم یک بازسازی آپارتمان 50 -60 متری را برای یک زندگی راحت آماده کنیم باید حتما از اصول طراحی داخلی مسکونی استفاده کنیم تا بتوانیم نهایت بهینه سازی را در تک تک فضاها داشته باشیم که در نهایت در یک خانه کوچک با بهترین امکانات را فراهم سازیم.


طراحی ودکوراسیون داخلی (Interior Design) که به عنوان یک تخصص، یک هنر و یک صنعت در جهان شناخته می شود. یعنی بهینه­ سازی فضاهای داخلی ساختمان­ ها به منظور انجام تمام فعالیت­ روزمره یعنی زندگی و کار است که بیشتر عمر ما در فضای داخلی ساختمان سپری می شود.


(تصویر شماره 2)


هدف اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی تعریف کردن فضا به صورت دقیق و کاربردی برای مخاطب می باشد تا بتواند به بهترین وجه ممکن از فضا و کاربری های موجود آن استفاده کند.


یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی خوب، داشتن خلاقیت و ذوق هنری طراح است. طراح باید از خلاقیت خود در تطبیق مناسب ویژگی های کار با نیاز مخاطبش استفاده نماید. از این رو شرکت جهان ساخت شارین با سابقه ای طولانی در این زمینه، در درجه اول با در نظر گرفتن نیاز ها و سلیقه مشتری و با بهره گیری از تیم متخصص و توانمند توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.


مهم ترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی دارند طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و کمد و همچنین اجرای کناف در سقف ها و دیوار ها می باشد.


آشپزخانه ها و خانه های امروزی تفاوت زیادی با خانه های قدیمی داشته و رو به مدرن شدن می روند. مهم ترین المان در آشپزخانه کابینت و قفسه های آن می باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی آن می گذارد.


در ساخت و طراحی کابینت ابتدا باید مشخص کنید که جنس کابینت از چه باشد؟ فلز، ام دی اف و یا فایبرگلاس. این سازه ها متداول ترین سازه هایی هستند که در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت اصولی کابینت، کابینت هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند می بایست در دسترس باشند تا علاه بر سهولت کار ایمنی نیز رعایت شود. جایگاه مناسب کابینت مهم ترین اصل در طراحی و ساخت و اجرای کابینت است. و موضوع دیگری که در طراحی کابینت آشپزخانه اهمیت دارد چگونگی قرار گیری و چیدمان کابینت و کابینت کاری در طراحی داخلی است که اجرای آن باید کاملا اصولی باشد. که زیبایی آن را دوچندان می کند.


(تصویر شماره 3)


یک آشپزخانه قلب یک خانه را تشکیل داده و نقش اساسی در زیبایی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند. از این رو طراحی کابینت و کابینت کاری در آن باید کاملا حرفه ای انجام شود.


اگر به دنبال چیدمان و اجرای دکور خانه مدرن و بازسازی ساختمان مطابق با سلیقه خود هستید، تیم طراحی و اجرای دکور شارین آرک به صورت تضمینی و دلخواه ارائه دهنده انواع خدمات معماری و طراحی به بهترین و زیبا ترین نحو است. برای اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود می توانید با شماره 91007005_021 تماس حاصل فرمایید.