به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد 160 مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان ها بستری شدند.


وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد 118 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در 22 مرکز درمانی و بیمارستان های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند که با بهتر شدن وضعیت عمومی شان ترخیص شدند و لازم است در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته 146 نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کل بیمارانی که در شهرستان های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و 145 نفر است که از این تعداد 176 نفر وضعیت وخیم تری دارند و در بخش مراقبت های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.


نجیمی در خصوص اینکه در حال حاضر، بیمارستان های الزهرا، خورشید و عیسی بن مریم مرجع بستری بیماران کرونایی در اصفهان است، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 18 نفر بیمار فوتی مشکوک به کرونا ویروس و هشت نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید 19 در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان اصفهان داشته ایم.