به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فریبا گله داری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار "مدرسه کانون تربیتی محله" از 24 تا 30 مهر اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا خانواده و مدرسه نقش تربیتی و آموزشی خود را برای تربیت و اعتلای دانش آموزان، معرفی و تبیین کنند.


وی با بیان اینکه روز شمار و راهنمای اجرایی هفته بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان به مدارس سراسر استان ارسال شده است، عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه های این هفته با استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه شاد برگزار می شود.


وی اضافه کرد: در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی عمومی اولیا و مربیان، گروه استانی آموزش خانواده درواتساپ راه اندازی شده است تا خانواده ها بتوانند از این ظرفیت در جهت اجرای نقش تربیتی خود برای آموزش دانش آموزان استفاده کنند.


گله داری با اشاره به اینکه انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش ازچهار هزار مدرسه سراسر استان که بیش از 10 نفر دانش آموز دارند برگزار می شود، ادامه داد: مدیران مدارس تا 15 آبان فرصت دارند انتخابات مدارس را برگزار و گزارش آن در سامانه هنگام ثبت کنند.


رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان افزود: با توجه به شرایط کرونایی، شورای هر مدرسه می تواند در خصوص شیوه برگزاری انتخابات (حضوری یا غیر حضوری ) تصمیم گیری کند.


وی در پایان تاکید کرد: اگر شورای مدرسه تصمیم به برگزاری انتخابات به شیوه حضوری را گرفت، توصیه می کنیم که انتخابات در فضای باز و با رعایت دستورالعمل ها برگزار شود.


خبرنگار :محمود داودی نزاد