• دلار آمریکا22,950(%4.36)▼
  • طلای 18 عیار1,001,400(%4.43)▼
  • بیت کوین37,279.00(%6.66)▲
  • انس طلا1,835.30(0.112)▲
  • نفت اوپک55.19
  • مجله بانکی
  • بازار سرمایه
  • پیشخوان
  • مجله سلامت
  • لرزه نگاری
  • خبر ویدئو
  • داغترین ها
  • رپورتاژ آگهی
  • پیشخوان
  • اتصال متروی تهران ...
  • سیم‌خواه: انتخاب مدیر و شورای فنی کشتی باعث آزار فکری بنا می‌شود/ مدال‌داران علاقه‌ای به حضور در تورنمنت‌ها ...
  • ورود خودرویی مسافران به قشم و کیش ممنوع شد
  • لزوم توجه جدی‌تر صنایع بزرگ به مدیریت مصرف انرژی همزمان با کاهش دما
  • طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما ...
  • دختری از جنس پدر؛ خطبه فدکیه و جنبش فاطمی
  •  دومین برد ذوبی‌ها در نیمه نهایی لیگ والیبال زنان
  • شهدا در مکتب اهل بیت(ع) حماسه ساز شدند
  • تحقیقات جنایی در امور مالی سازمان ترامپ گسترش می‌یابد
  • مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شیراز
  • کشف ۲۰۰۰ سلاح شکاری تقویت شده
  • نشست تخصصي بررسي مسائل و مشكلات رسانه‌ها‌ي محلي
  • 500 هزار واکسن کرونا، هدیه وزیر خارجه چین به فیلیپین
  • ۴۵ هزار دستگاه دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز جمع آوری شد
  • خطیب‌زاده: تحریم وزیر امور خارجه سوریه کارشکنی در مسیر صلح است
  • کشف جسد و دستگیری قاتل کمتر از ۴ ساعت در گچساران
  • برگزاری دومین دوره سرمایه گذاری شتاب دهنده «اروند تک»
  • فولادمردان ایرانی در برابر تروریسم اقتصادی، استوار می مانند
  • «مسخ در مسلخ» در راه جشنواره‌ای بنگلادشی
  • کمک مؤمنانه| توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در پارس آباد
  • گیلان جایگاه سومی نظارت و بازرسی از وضعیت بازار در کشور دارد

گیلان جایگاه سومی نظارت و بازرسی از وضعیت بازار در کشور دارد

زمین لرزه 2.5 ریشتری در خوزستان, گوریه

عضو کانال نشریه شوید.
ghadirinews@

بیت کوین اول بهمن ماه چند میشه؟
بر اساس نظریه ها و دیدگاه های مدیریتی

پیش بینی نوسان قیمت دلار، طلا، سکه در ابتدای بهمن ماه

تحلیل تکنیکال لحظه ای بورس
سهام چی بخرم؟ کی بخرم؟

علی اکبر فخریان
مشاور امور بانکی

اتصال متروی تهران به مازندران روی ریل فراموشی

به نقل از جامعه خبری تحلیلی الفکد خبر 1399a1121601399/10/255

حضور اسلامی در وزارت راه وشهرسازی نقطه قوت برای عملیاتی کردن پروژه مترو تهران به مازندران و سایر پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی برای مازندران تلقی می‌شد اما به صورت کلی اجرای اتصال مترو تهران یک‌سال است که روی ریل فراموشی قرار گرفته است و اصلا هیچ حرف و حدیثی در این ارتباط رد و بدل نمی‌شود.

فارس نوشت: دوران مدیریت محمد اسلامی استاندار سابق مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی را دوران وعده ها باید ذکر کرد.
وی اگرچه ارتباط بسیار مناسبی با افکار عمومی پیدا کرده بود اما بنا به هر دلایلی نتوانست وعده های که در مازندران داده را عملیاتی کند و پروژه های متعدد بر زمین مانده از خودش باقی گذاشت و راهی وزارت راه و شهرسازی شده است.
مازندران برای محمد اسلامی استاندار سابق مازندران سکوی پرش بوده و از فرصت حضور در استان برای کسب رای اعتماد مجمع نمایندگان استفاده کرده و بدون تحقق وعده های عملیاتی شده عطای مازندران را به ارتقا در وزارت راه و شهرسازی بخشیده است.
اسلامی زمانی که بسیاری از مردم مازندران به ویژه مرکز استان نسبت به احداث سد فینسک ابراز نگرانی کرده بودند برای تقویت پایه های مدیریتی خویش بحث سدسازی را هیاهوی فضای مجازی خواند و به کلی این مسئله را رده کرده بود.
اسلامی در مدت حضور خویش در استان نتوانست تنها گام اساسی بر توسعه مازندران بردارد و در مدت حضورش وعده روی وعده تلمبار کرد.
یکی از وعده های فراموش شده محمد اسلامی در مازندران طرح اتصال مترو تهران به مازندران است، قول پیگیری برای اجرای این پروژه را وی زمانی که استاندار مازندران بوده، مطرح کرده است.
وی برای جلب اعتماد افکار عمومی حتی رایزنی های اولیه را با مسؤولان شهرداری تهران انجام داده و حسابی افکار عمومی را مشغول این جریان کرده است.
حضور اسلامی در وزارت راه وشهرسازی نقطه قوت برای عملیاتی کردن این پروژه و سایر پروژه های حوزه راه و شهرسازی برای مازندران تلقی می شد اما به صورت کلی اجرای اتصال مترو تهران یک سال روی ریل فراموشی قرار گرفته است و هیچ حرف و حدیثی در این ارتباط رد و بدل نمی شود.
در آخرین مطلبی که محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در ارتباط با پروژه اتصال مترو تهران به مازندران منتشر شده مربوط به سال پنجم آذرماه سال ۹۸ است که مدیرکل راه وشهرسازی مازندران از برنامه ریزی برای کلنگ زنی این پروژه خبر داده بود.
وی حتی اعلام کرد که این پروژه ردیف ملی دریافت کرده و پیمانکار این پروژه هم تعیین شده است، از زمان تاکنون نه از پیگیری برای اجرای پروژه خبری است و نه از اقدامات انجام شده برای عملیاتی کردن این موضوع!
حساسیت در ارتباط با ایجاد قطار و مترو حتی به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم رسیده است.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بارها و بارها در جلسات متعدد که با مسؤولان ملی و استانی برگزار می شود بر ضرورت توسعه ریلی در استان مازندران تاکید دارد.
طرح توسعه ریلی در استان مازندرن یکی از دغدغه های بود که نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مجمع نمایندگان استان در دفترش مطرح کرده بود.
امام جمعه ساری در جلسه ای که روز گذشته با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بر بهسازی و بازسازی راه های استان تاکید و عنوان کرد؛ مازندرن نیازمند قطار محلی پرسرعت است.
در این نشریه:
تحلیل تکنیکال سهام و بازار بورس
محاسبه دیرکرداقساط بانکی
محاسبه اقساط و سود وام بانکی
پیش بینی نوسان قیمت دلار، طلا و سکه، ...
سفارش رپورتاژ آگهی در این نشریه
به اشتراک بگذارید
امتیاز دهید(3.0)
آیا این صفحه مفید بود؟
برای مشاهده کد تصویری اینجا ضربه بزنید
ثبت نظر

این نشریه

  • منابع خبری
  • شناسنامه
  • ارتباط با ما
  • RSS

شبکه های اجتماعی

  • فیس بوک
  • لینکدین

نشریه در پیام رسان ها

  • تلگرام
  • بله
  • گپ
  • آی گپ
  • روبیکا

نشریه را ببینید.

  • آپارات
  • نماشا
  • تماشا
  • دالفک
  • میهن ویدئو
  • نمایش

نشریه را بشنوید (پادکست).

  • Apple
  • Google
  • Anchor
  • Podbean
  • Buzzsprout

عضو خبرنامه شوید.

برای اطلاع از پربیننده ترین اخبار هفته عضو خبرنامه شوید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به نشریه الکترونیک قدیری بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Ghadiri News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License

Copyright © 2021 GhadiriNews (Ghadiri Soft).