پیام رسان بله

به نقل از پایگاه خبری ایران اکونومیست1401/9/241کد خبر 1401911612 دقیقه برای مطالعه

روند روبه رشد آمار مسافران متروی تهران

(تصویر شماره 1)
(تصویر شماره 2)
به گزارش ایران اکونومیست، مسعود درستی با بیان اینکه تمام کارکنان و پیمانکاران شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان تلاش می کنند افزود: امیدوارم که شاهد بهبود مستمر خدمات رسانی در متروی تهران و حومه باشیم.


وی با اشاره به اینکه سرویس دهی در خطوط هفت گانه متروی تهران و حومه با کمترین نقص و اختلال ممکن انجام می شود، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت متروی تهران امکان مدیریت زمان سفر در آن است، اما در بعضی مواقع به علت نقص فنی، حرکت قطارهای مترو دچار وقفه غالباً کوتاهی می شود که این خرابی ها ناخواسته و حداقل است، اما تمامی تلاش خود را برای کاهش این اختلالات به کار خواهیم گرفت.


درستی با بیان اینکه شاهد روند افزایشی آمار مسافران در متروی پایتخت هستیم، افزود: در آبان ماه سال 1398 و قبل از شیوع بیماری کرونا؛ 1 میلیون و 812 هزار و 21 نفر در روز با خطوط متروی تهران و حومه جابه جا شدند؛ اما این آمار با کاهش چشمگیری در ایام کرونا روبرو شد. امسال بعد از گذر از بحران کرونا در 22 آبان ماه، آمار سفر در متروی تهران و حومه به رقم یک میلیون و 512 هزار مسافر رسید که نشان از نزدیک شدن آمار مسافری مترو به قبل از شیوع کرونا دارد.


بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ، وی خاطرنشان کرد: آمار جابه جایی مسافر در آبان ماه 1401 نیز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.


برای مشاهده کد تصویری اینجا ضربه بزنید
ثبت نظر
خوانندگان و همراهان پایگاه خبری قدیری نیوز، علاوه بر ثبت نظر، پیشنهادات و یا سوالات خود می توانید با ورود به گفتگوی زنده خبری در پیام رسان پایگاه خبری، مستقیما با سایر مخاطبین که هم اکنون در پیام رسان آنلاین هستند درباره موضوعات خبری تبادل نظر کنید. برای استفاده نیازی به ثبت نام ندارید.