پیام رسان بله

به نقل از بانک ملی1401/12/2886کد خبر 1401c133661 دقیقه برای مطالعه

ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در روزهای پایانی سال


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که به همراه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدرضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی و تنی چند از مدیران دیگر صورت گرفت، آخرین وضعیت نقدینگی، مجموع سپرده ها، اسکناس، ارز، ریسک اعتباری شعبه و... را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش سرویس دهی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.


در ادامه سرپرست بانک ملی ایران ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این شعب، در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستم های الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانه های فروش و... قرار گرفت.


در این بازدید که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، روسای شعب مستقل بازار و تمرکز اسناد گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارایه کردند.


نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بی وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.


برای مشاهده کد تصویری اینجا ضربه بزنید
ثبت نظر
خوانندگان و همراهان پایگاه خبری قدیری نیوز، علاوه بر ثبت نظر، پیشنهادات و یا سوالات خود می توانید با ورود به گفتگوی زنده خبری در پیام رسان پایگاه خبری، مستقیما با سایر مخاطبین که هم اکنون در پیام رسان آنلاین هستند درباره موضوعات خبری تبادل نظر کنید. برای استفاده نیازی به ثبت نام ندارید.