اعتراف به مشکل سیستم تهویه و اطفاء حریق در مترو تبریز
(تصویر شماره 1)
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا عصر امروز در اولین جلسه کاری سال 1402، ضمن تاکید بر رفع کامل نواقص خط یک مترو تبریز اظهار کرد: سیستم تهویه و بخشی از اطفاء حریق در خط یک جزو نواقصی است که در مرحله انجام قرار دارد اما با توجه به راه اندازی و اتمام ایستگاه های خط یک، مجموعه سازمان، تمرکز ویژه ای برای بهره برداری کامل از این خط در سال جدید مخصوصاً شش ماهه اول دارد.
وی افزود: بعد از حل مشکلات مربوط به نیروی انسانی و گزینش افراد صلاحیت دار، خدمات رسانی تمام وقت به مردم انجام می گیرد.
وحیدکیا خاطرنشان کرد: با اتمام خط یک، تمرکز سازمان برای انجام عملیات اجرایی خط دو معطوف شده است تا با رفع مشکلات و موانع موجود و تأمین منابع مالی بتوانیم طبق قولی که داده ایم تا دو سال آینده فاز اول این خط را در مدار بهره برداری قرار دهیم.
وی اضافه کرد: از این رو بودجه قابل توجهی در سال 1402 به این بخش اختصاص داده شده و مجموعه سازمان نیز خود را ملزم به حل مشکلات و تسریع عملیات اجرایی و عمرانی این خط می داند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به انجام مناقصه راه اندازی دستگاه های حفار خط 3 بیان کرد: اورهال دستگاه های TBM خط سوم از سال قبل جزو پیگیری های اساسی ما بود که با توجه به انجام مناقصه و تعیین پیمانکار، کارها باید سریع آغاز شود.
پایان پیام/
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا عصر امروز در اولین جلسه کاری سال 1402، ضمن تاکید بر رفع کامل نواقص خط یک مترو تبریز اظهار کرد: سیستم تهویه و بخشی از اطفاء حریق در خط یک جزو نواقصی است که در مرحله انجام قرار دارد اما با توجه به راه اندازی و اتمام ایستگاه های خط یک، مجموعه سازمان، تمرکز ویژه ای برای بهره برداری کامل از این خط در سال جدید مخصوصاً شش ماهه اول دارد.
وی افزود: بعد از حل مشکلات مربوط به نیروی انسانی و گزینش افراد صلاحیت دار، خدمات رسانی تمام وقت به مردم انجام می گیرد.
وحیدکیا خاطرنشان کرد: با اتمام خط یک، تمرکز سازمان برای انجام عملیات اجرایی خط دو معطوف شده است تا با رفع مشکلات و موانع موجود و تأمین منابع مالی بتوانیم طبق قولی که داده ایم تا دو سال آینده فاز اول این خط را در مدار بهره برداری قرار دهیم.
وی اضافه کرد: از این رو بودجه قابل توجهی در سال 1402 به این بخش اختصاص داده شده و مجموعه سازمان نیز خود را ملزم به حل مشکلات و تسریع عملیات اجرایی و عمرانی این خط می داند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به انجام مناقصه راه اندازی دستگاه های حفار خط 3 بیان کرد: اورهال دستگاه های TBM خط سوم از سال قبل جزو پیگیری های اساسی ما بود که با توجه به انجام مناقصه و تعیین پیمانکار، کارها باید سریع آغاز شود.
پایان پیام/