فرصت یکماهه برای حل مشکلات بیمه بازنشستگان
به گزارش قدیری نیوز به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، سرپرست این صندوق در نشستی با مدیران شرکت بیمه دانا به بررسی مشکلات اجرایی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان پرداخته و اعلام کرد که یک فرصت یکماهه به این شرکت داده شده است تا موانع موجود را برطرف کند.
دکتر علاءالدین ازوجی در این نشست با تأکید بر شفافیت در ارائه خدمات به بازنشستگان و حقوق ذینفعان، گفت: ‘’وظیفه ما پیگیری مطالبات بازنشستگان و صیانت از حقوق آنان با استفاده از ظرفیتهای موجود در کانونها است.‘’ وی همچنین به چشمانداز مثبتتر از بیمههای تجاری اشاره کرد و ابراز داشت که نارضایتیهای موجود باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا ‘’رضایت بازنشستگان خط قرمز صندوق است.‘’
سرپرست صندوق در ادامه بر لزوم استفاده از دادههای دقیق در روندهای اجرایی تأکید کرد و گفت: ‘’باید مشخص شود که از ابتدای سال چه تعداد مراجعه ثبت شده و خطاها در کدام بخشها رخ داده است.‘’ ازوجی همچنین به تشکیل کمیتهای با نمایندگان بیمه دانا و کانونهای بازنشستگان خبر داد که باید طی یک ماه آینده مشکلات را بررسی و حل کند.
او تأکید کرد که پرداختهای صندوق مشروط به اصلاحات لازم خواهد بود و تأمین پوشش بیمهای باید بهصورت مستمر و روزانه انجام شود. در پایان، وی ابراز امیدواری کرد که با حل مشکلات بیمه تکمیلی، بتوان فشارهای معیشتی و درمانی بر بازنشستگان را کاهش داد و آرامش و اعتماد را به این قشر بازگرداند.











