به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حواث هفته اخیر گفت: توسط آتش نشانی شهرک صنعتی جی یک مورد حریق انبار علوفه در گاوداری روبروی شهرک صنعتی جی در ساعت 11 و 11 دقیقه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانان از شهرک صنعتی جی و چهار ایستگاه 7 ، 15 ، 19 و 24 با اطفائیه های سنگین به محل حریق واقع در روستای حتم آباد اعزام شدند .


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: متاسفانه با توجه به هشدارهای پی در پی سازمان آتش نشانی در خصوص رعایت اصول ایمنی در اینگونه کاربری هد باز هم هر هفته شاهد حریقهای گسترده با خسارات زیاد مالی به مالکان هستیم .


وی افزود: همچنین در ساعت 14 و 29 دقیقه یک مورد سقوط کارگر از ارتفاع و معلق ماندن وی در بین زمین و آسمان واقع در خیابان آمادگاه تقاطع خیابان باغ گلدسته به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد که سریعا گروه امداد و نجات از ایستگاه شماره یک به محل اتفاق اعزام شدند .


کاوه آهنگران ادامه داد: سقوط حدود دو متری کارگر 48 ساله از داربست که بر روی زمین سقوط نداشته و روی داربست متوقف شده بود و توسط آتش نشانان به پایین منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.