به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسم مارزلو در خصوص موضوعات مطرح شده در ستاد ساماندهی امور جوانان استان در روز چهارشنبه 26 شهریور که با حضور استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران استان در خصوص بررسی موضوعات جوانان برگزار شد اظهار کرد: این جلسه با سه دستور کار برگزار شد که موضوع اول بررسی مصوبات جلسه گذشته بود که یکی از مهمترین این مصوبات اجرای طرح آموزش های قبل از ازدواج در دستگاه های نظامی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها بود.


وی ادامه داد: در رابطه با این موضوع سمن مجری با دستگاه های مرتبط جلسات برگزار کرده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است و در حال حاضر این طرح در فاز اجرایی برای سربازان اداره زندان و دادگستری می باشد.


مارزلو اضافه کرد: همچنین مقرر شد لیست مشاورین اداره کل اموزش و پرورش نیز به ورزش و جوانان اعلام که دوره های تربیت مربی برای این افراد نیز برگزار شود تا این آموزش ها را در مدارس نیز داشته باشیم.


وی در ادامه گفت: در این جلسه گزارش طرح عفاف و حجاب با عنوان طرح"قاصدک" با هدف حمایت از تولید داخل، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج مد و لباس ایرانی و اسلامی ارائه که از طریق حمایت از تولید کننده با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی پیگیری خواهد شد.


مارزلو گفت: محور سوم مورد بررسی در این جلسه موضوعات مهدوی بود که مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان انتظارات این بنیاد را از دستگاه های اجرایی در رابطه با معرفی رابطین مهدوی به ستاد بنیاد مهدویت به منظور تقویت هویت ملی و دینی جوانان و مخاطبین دستگاه های اجرایی و گسترش فرهنگ مهدویت بیان داشت و مقرر شد که مصوباتی در این خصوص داشته باشیم و به دستور استاندار ایشان به فراخور موضوع جلسات ستاد در جلسات شورای اداری دعوت شوند.


وی در پایان بیان داشت: در این جلسه بر حضور فعال دستگاه ها در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید شد.