به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین سرلک” در دیدار با پرسنل ورزش وجوانان الیگودرز که به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش انجام گرفت ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر از رئیس وکارکنان مجموعه با بیان اینکه ورزش عاملی برای سلامت جسم و روح و نشاط جامعه است،اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی بر عهده دارد.


او با بیان اینکه پیشرفت ورزش در سالیان اخیر قابل قیاس با گذشته نیست و شاهد توسعه بسیاری در زمینه های مختلف بوده ایم ،افزود: علیرغم شرایط نابسامان اقتصادی با پیگیری نماینده شهرستان و مدیریت و درایت رئیس اداره ورزش کارهای بزرگی انجام شده و وضعیت ورزش در الیگودرز در جایگاه مطلوبی است.


حجت الاسلام والمسلمین سرلک تصریح کرد: : برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده سید جلال هاشمی در ورزشگاه شهید ارسلان گودرزی جلوه ای خاص به برنامه داد.


او گفت : الیگودرز جوانان غیرتمند، مستعد، ورزش دوست کم ندارد و باید بستر لازم و امکانات برایشان فراهم شود.


حجت الاسلام سرلک با تاکید بر لزوم دستگاه ورزش وجوانان شهرستان در توجه به ورزش همگانی ،خاطر نشان کرد: برای برگزاری ورزش همگانی در طول سال بیشتر سرمایه گذاری و برنامه ریزی شودو فقط صرفا به مناسبت مراسم برگزار نشود.


امام جمعه الیگودرز بیان کرد: اگر می خواهیم در فرهنگ پیشرفت کنیم متصدیان و مسئولین بجای هزینه و سرمایه گذاری در رفع آسیب های اجتماعی به امرپیشگیری بپردازند. ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در ارتقا سطح فرهنگ شهرستان بسیار موثر است.


او یادآوری کرد: از هر گونه حمایتی در زمینه ورزشی دریغ نخواهد کرد و هرجا لازم باشد پشتیبان امر فرهنگ و ورزش و جامعه ورزشی خواهد بود.