به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، در اولین برنامه مناسبتی شبکه یک که ساعت 30 : 18 پخش می شود، ویژه برنامه قرار ما به تهیه کنندگی مجید صفری و با حضور مهمان های ویژه ای تقدیم بینندگان می شود.


در این برنامه که از مسجد جمکران پخش می شود، علاوه بر حجت الاسلام سیدحسین مومنی کارشناس دینی، محمد رضا طالقانی پیشکسوت قهرمانی کشتی حضور دارد و از خاطراتش از حضور در این مسجد به همراه پدرش صحبت می کند. سیدحمیدرضا برقعی شاعرومدیحه سرا هم از دیگر مهمان های این برنامه است که به مناسبت ایام وفات اشعاری تقدیم بینندگان می کند.


پخش سخنان مقام معظم رهبری در ساعت 22 از دیگر ویژه برنامه های شبکه یک در اولین روز هفته است که به مدت 60 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.


همچنین سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در برنامه زنده نگاه یک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی به این ارگان اختصاص یافته است، از عملکرد این نیرو در برهه های مختلف همچون بحران کرونا، معضلات اجتماعی و مفاسد اقتصادی صحبت می کند.


همچنین در ویژه برنامه "قرار ما" که به مناسبت جشن تاجگذاری امام زمان علیه السلام تهیه شده است و حدود ساعت 15 : 23 یکشنبه پخش می شود، مهمان های ویژه ای حضور دارند که از جمله آنها وحید شمسایی فوتسالیست، پویا بیاتی خواننده و مجید تال شاعر و مدیحه سرا هستند. همچنین قرار است در این برنامه که از مسجد جمکران تقدیم بینندگان می شود، برای اولین بار نماهنگ زیبایی از سید حمیدرضا برقعی با موضوع آغاز امامت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) پخش شود.


ویژه برنامه «قرار ما» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که با اجرای حسن سلطانی پخش می شود.