به نقل از خبرگزاری ایسنا1400/1/2726کد خبر 14001838043 دقیقه برای مطالعه

فیلم های نامزد اسکار مقابل چه دوربین هایی رفتند؟

فیلمبرداران با کمک دوربین و لنزهای مختلف و به عنوان خالقان زبان بصری فیلم، نقش مهمی در موفقیت و بهتر دیده شدن آثار سینمایی دارند.
(تصویر شماره 1)
(تصویر شماره 2)

فیلمبرداران با کمک دوربین و لنزهای مختلف و به عنوان خالقان زبان بصری فیلم، نقش مهمی در موفقیت و بهتر دیده شدن آثار سینمایی دارند.


به گزارش ایسنا، امسال و در شاخه بهترین فیلم ، هشت فیلم شامل «پدر»، «یهود و مسیح سیاه»، «مَنک»، «میناری»، «سرزمین آواره ها»، «زن جوان خوش آتیه»، «صدای متال» و «دادگاه شیکاگو 7» نامزد کسب جایزه هستند و در شاخه بهترین فیلمبرداری جوایز آکادمی اسکار نیز چهار نامزد بهترین فیلم (یهودا و مسیح سیاه، مَنک، سرزمین آواره ها، دادگاه شیکاگو 7) به همراه فیلم «میناری» برای کسب جایزه رقابت می کنند.


حضور چهار فیلم از نامزدهای بهترین فیلمبرداری در میان نامزدهای شاخه بهترین فیلم، از اهمیت هنر فیلمبردار و تجهیزات مورد استفاده ویژه هر فیلم در بهتر دیده شدن و کسب موفقیت آثار سینمایی حکایت دارد. در زیر نگاهی خواهیم داشت به دوربین ها و لنزهای مورد استفاده در مهترین فیلم های نامزد اسکار 2021:

(تصویر شماره 3)
«پدر»/ فیلمبردار: بن اسمیترد/ کارگردان: فلورین زلر دوربین: Sony VENICE. لنز: Zeiss Supreme
(تصویر شماره 4)
«مَنک»: فیلمبردار: اریک مسراشمیت/ کارگردان: دیوید فینچر دوربین: RED Ranger HELIUM Monochrome لنز: LEICA Summilux C ​​
(تصویر شماره 5)
«یهودا و مسیح سیاه»/ فیلمبردار: شین بابیت/ گارگردان: شاکا کینگ دوربین: ARRI ALEXA LF and Mini LF لنز: ARRI DNA
(تصویر شماره 6)
«میناری»/ فیلمبردار: لکن میلن/ کارگران: لی ایزاک چانگ دوریین: ARRI ALEXA Mini لنز: Panavision P Vintage
(تصویر شماره 7)
«سرزمین آواره ها» / فیلمبردار: جیمز ریچلردز/ کارگردان: کلوئی ژائو دوربین: ARRI ALEXA Mini, AMIRA لنز: ARRI Ultra Prime
(تصویر شماره 8)
«تکه های یک زن»/ فیلبمردار: بنجامین لوب/ کارگردان: کورنل موندروتسو دوربین: Arri Alexa Mini on the Ronin 2 لنز: Detuned Panavision and Primo Primes
(تصویر شماره 9)
«اولین گاو»: فیمبردار: کریستوفر بلاولت/ کارگردان: کلی رایکارد دوریین: Arri alex mini لنز: Cooke series 2 panchros
(تصویر شماره 10)
«هرگز به ندرت گاهی همیشه»/ فیلمبردار: هلن لووارت/ کارگردان: الیزا هیتمن دوربین: Arri 614 لنز: Ultra Prime Zeiss
(تصویر شماره 11)
«آمونیت»/ فیلمبردار: استفن فونتن/ کارگردان: فرانسس لی دوربین: Red Monstro لنز: Canon K35
(تصویر شماره 12)
«ببر سفید»/ فیلمبردار: پائولو کانرار/ کارگردان: رامین بحرانی دوربین: Arri Alex LF 4.5K لنز: Zeise Supreme Primes
(تصویر شماره 13)
«راند دیگر»/ فیلمبردار: استورلا برندث/ کارگردان: توماس وینتربرگ دوربین: Arri Alexa Mini لنز: Canon K35
(تصویر شماره 14)
«اما»/ فیلمبردار: کریستوفر بلاولت/ کارگردان: آتمن دا وایلد
(تصویر شماره 15)
«آسمان نیمه شب»/ فیلمبردار: مارتین رو/ کارگردان: جورج کلونی دوربین: Arri Alexa 65 لنز: Arri Prime DNAs, Arri 35Tand 58T
(تصویر شماره 16)
«سگ تازی»/ فیلمبردار: آرون اشنایدر/ کارگردان:شلی جانسون دوربین: Panavision Millenium DXL لنز: Panavision Sphero-65

انتهای پیام


برای مشاهده کد تصویری اینجا ضربه بزنید
ثبت نظر
خوانندگان و همراهان پایگاه خبری قدیری نیوز، علاوه بر ثبت نظر، پیشنهادات و یا سوالات خود می توانید با ورود به گفتگوی زنده خبری در پیام رسان پایگاه خبری، مستقیما با سایر مخاطبین که هم اکنون در پیام رسان آنلاین هستند درباره موضوعات خبری تبادل نظر کنید. برای استفاده نیازی به ثبت نام ندارید.