محمد دلاوری با برنامه چالشی به تلویزیون بازگشت/ پخش در نوروز ۱۴۰۲
به نقل از خبرگزاری مهر1401/12/25کد خبر 1401c1195414
برنامه چالشی «بی واسطه» از ۲ فروردین ۱۴۰۲ هر روز از ساعت ۱۶ از شبکه یک تلویزیون پخش خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، برنامه «بی واسطه» با اجرای محمد دلاوری در ایام نوروز ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه یک تلویزیون می رود.
این برنامه در هر قسمت، بی واسطه سراغ یک سوژه و موضوع چالشی و دغدغه مند رفته و به همراه محمد دلاوری ماجراجویی جدیدی را برای مخاطبان به تصویر می کشد.
«بی واسطه» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که از ۲ فروردین هر روز از ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.
مجری طرح این برنامه استودیو بیست و دو است و سیدعلی صدری نیا تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را برعهده دارد. کد خبر 5734839
واژه شناسی این خبر (محمد دلاوری):
محمد دلاوری زاده ۱۳۵۲ در تهران ، نویسنده ، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید. وی تا کنون چندین مرتبه به عنوان یکی از نامزدان بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ انتخاب شده است.
روزنامه نگاری بدون درد و خونریزی: دلاوری در مصاحبه ای با روزنامه جام جم خبر از عدم مجوز انتشار توسط وزارت ارشاد داد. وی پس از گذشت مدتی موفق به اخذ مجوز شد و نسخه الکترونیکی آن را در اسفند ۱۳۹۸ منتشر کرد. دلاوری همچنین در صفحه اینستاگرامش از گذراندن مراحل پایانی چاپ این کتاب خبر داد.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)
واژه شناسی این خبر (شبکه یک سیما):
شبکهٔ یک یا شبکهٔ ملی یکی از شبکه های تلویزیونی دولتی کشور ایران است که در مجموعهٔ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مدیریت می شود. این شبکه که از طرف مسیولان اجرایی اش با نام شبکهٔ ملی نیز یاد می شود، اولین رسانهٔ تصویری فارسی زبان در جهان است. پخش برنامه های شبکه با فرمت HD و کدک HEVC نیز از گیرنده های زمینی و ماهواره ای از ۹ آذر ۱۳۹۹ آغاز شد.
این شبکه در ۱۱ مهر ۱۳۳۷ با نام تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. در آن زمان این شبکه به عنوان بخشی از رادیو تلویزیون ملی ایران فعالیت می کرد.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)
واژه شناسی این خبر (مجری تلویزیون):
مجری تلویزیونی فردی است که در برنامه های تلویزیونی به خصوص برنامه های گفتگو محور شرکت کرده و نقش اداره کننده بحث ها و گفتگوها را بر عهده می گیرد. به طورکلی، مجری نیز به شخص یا نهادی گفته می شود که به معرفی اهداف و فعالیت های انجام شده در یک برنامهٔ رسانه ای می پردازد. به ویژه در دنیای رسانه مجری در رادیو و تلویزیون مسیولیت ارایه برنامه ها را بر عهده دارد.
ارتباط موثر با مخاطب از ویژگی های الزامی برای یک مجری است. او باید بداند با توجه به طیف مخاطبان و هدف برنامه، از چه شیوه ای برای برقراری این ارتباط استفاده کند.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکیپدیا)