به نقل از خبرگزاری پانا1401/12/2621کد خبر 1401c125072 دقیقه برای مطالعه

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز

(تصویر شماره 1)

تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسان در نوروز 1402 خبر داد.



ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسان در نوروز 1402 خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدیدهای سرزده و بازرسی های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه ها، پایانه های حمل و نقل و دستگاه هایی که در حوزه نظارت بر قیمت ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه های خدمت رسان شکایت و یا گله مندی داشته باشند، می توانند به طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه 136.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.


وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.


برای مشاهده کد تصویری اینجا ضربه بزنید
ثبت نظر
خوانندگان و همراهان پایگاه خبری قدیری نیوز، علاوه بر ثبت نظر، پیشنهادات و یا سوالات خود می توانید با ورود به گفتگوی زنده خبری در پیام رسان پایگاه خبری، مستقیما با سایر مخاطبین که هم اکنون در پیام رسان آنلاین هستند درباره موضوعات خبری تبادل نظر کنید. برای استفاده نیازی به ثبت نام ندارید.