تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز
(تصویر شماره 1)
تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسان در نوروز 1402 خبر داد.
ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسان در نوروز 1402 خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدیدهای سرزده و بازرسی های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه ها، پایانه های حمل و نقل و دستگاه هایی که در حوزه نظارت بر قیمت ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه های خدمت رسان شکایت و یا گله مندی داشته باشند، می توانند به طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه 136.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.
وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسان در نوروز 1402 خبر داد.
ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسان در نوروز 1402 خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدیدهای سرزده و بازرسی های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه ها، پایانه های حمل و نقل و دستگاه هایی که در حوزه نظارت بر قیمت ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه های خدمت رسان شکایت و یا گله مندی داشته باشند، می توانند به طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه 136.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.
وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.