استخدام در مجتمع اداری گلستان خیام تهران

به گزارش قدیری نیوز به نقل از بازارکار، پروژه در حال احداث مجتمع اداری تجاری گلستان خیام در شهرک گلستان منطقه 22 تهران، به منظور تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط و با سابقه کار مرتبط دعوت به همکاری مینماید. این فراخوان بهویژه بر روی استخدام چهار موقعیت شغلی مختلف متمرکز شده است و علاقهمندان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل ارائه شده ارسال نمایند.
پوزیشن اول به عنوان کارشناس دفتر فنی و مهندسی (معماری) با حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط و تسلط بر طراحی فاز 2، دیتیلهای فنی و برآورد مقادیر تعیین شده است. این شغل نیازمند مهارت بالا در نرمافزارهای تخصصی مانند AutoCAD، Sketchup و Photoshop میباشد.
موقعیت دوم کارشناس امور پیمان (عمران یا معماری) است که در آن نیز حداقل 10 سال تجربه مرتبط در پروژههای ساختمانی الزامی است. نامزدها باید بر تنظیم قراردادهای پیمانکاران و مشاوران و همچنین مستندسازی مدارک تسلط داشته باشند. آشنایی با شرایط عمومی پیمان و فهارس بها دیگر مهارتهای مورد نیاز است.
در ادامه، نیاز به کارشناس دبیرخانه و بایگانی فنی (عمران یا معماری) با حداقل 3 سال تجربه مرتبط در پروژههای ساختمانی اعلام شده است. افراد در این پوزیشن باید به امور دبیرخانه، مکاتبات اداری و مستندسازی پروژههای ساختمانی تسلط داشته باشند. تسلط به نرمافزارهای مرتبط و ابزارهای چاپ و بایگانی دیجیتال از دیگر شرایط این موقعیت شغلی است.
همچنین، یک موقعیت مسئول امور اداری و پرسنلی برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی در رشتههای مدیریت یا منابع انسانی هستند و دارای سابقه کار مرتبط میباشند، در نظر گرفته شده است. این نقش مدیریت امور منابع انسانی، تهیه قراردادهای کاری و پیگیری امور پرسنل را شامل میشود.
کلیه علاقهمندان باید توجه داشته باشند که شرایط احراز هر یک از این پوزیشنها به دقت بررسی خواهد شد و الزامات خاصی برای هر موقعیت ارائه شده است. کارجویان میتوانند با ارسال رزومه خود به آدرس ایمیل glstn.project@gmail.com جهت این استخدام اقدام نمایند.
پروژه مجتمع اداری تجاری گلستان خیام، فرصتهای شغلی متنوعی را برای مهندسان و متخصصان حوزه معماری و عمران ایجاد کرده و به دنبال افراد با توانمندیهای بالا و تجربههای قابل توجه است.