آغاز بررسی مدارک پذیرفتهشدگان استخدام وزارت ارتباطات
به گزارش قدیری نیوز به نقل از بازارکار:
آغاز فرآیند بررسی مدارک پذیرفتهشدگان آزمون استخدامی
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی اعلام نتایج سیزدهمین آزمون فراگیر مشترک استخدامی دستگاههای اجرایی کشور، از پذیرفتهشدگان دعوت کرد برای بررسی مدارک و تکمیل مراحل استخدامی به این وزارتخانه مراجعه کنند.
بر اساس اطلاعات اعلامشده، پذیرفتهشدگان دو برابر ظرفیت در رشتههای شغلی مرتبط با وزارت ارتباطات باید از ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ به صورت حضوری و با همراه داشتن مدارک معین، به مکانهای مشخصشده مراجعه کنند. آدرس مورد نیاز برای متقاضیان جذب در کدرشتههای استان تهران، عبارت است از: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی شماره ۴، ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز همایشهای شهید قندی. در عین حال، پذیرفتهشدگان در سایر استانها باید به ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراکز استان محل جذب خود مراجعه کنند.
مدارک مورد نیاز برای ارائه شامل موارد زیر است:
1. اصل کارت ملی
2. اصل شناسنامه
3. در صورت تأهل و داشتن فرزند، ارائه اصل شناسنامه همسر و فرزندان الزامی است
4. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
5. اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل مطابق با اطلاعات ثبتنامی
6. اصل گواهی ایثارگری (در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری)
7. اصل کارت عضویت یا گواهی معلولیت (در صورت استفاده از سهمیه معلولان)
8. مستندات مربوط به «قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام» مصوب ۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۱ با رعایت شرایط مندرج در دفترچه آزمون
وزارت ارتباطات در اطلاعیه خود تأکید کرده است که حضور به موقع و ارائه کامل مدارک از شروط ضروری برای ادامه فرآیند استخدام است. بررسی مدارک صرفاً بر اساس اطلاعات ثبتشده و خوداظهاری داوطلب در زمان ثبتنام انجام میشود. همچنین، عدم مراجعه در مهلت مقرر بدون ارائه دلیل موجه و اطلاعرسانی قبلی به منزله انصراف قطعی از ادامه فرآیند استخدام خواهد بود.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، پذیرفتهشدگان میتوانند با شماره ۰۲1۸۸۱۱۴۰۷۹ تماس حاصل کنند.